1 | FlashBack

54 10 9
                                    

bilgilendirme

Dünya bükücüler, kurtlar, avcılar, şifacılar ve vampirler olmak üzere 5 bölgeye ayrılmıştır.

Çiğnenen yasalar ile beraber ateş bükücüler sürgün edilmiş,bariyer ile küçük bir alana hapsedilmişlerdir.

Ateş Bükücüler AB bölgesinde, diğer bükücüler RH bölgesinde yaşamaktadır.

***

wolves
[kurtlar]

Kral Stephan ormanın derinliklerindeki evine gitmiş. Şifacı eşi Eva'nın kapıyı açmasını bekliyordu. Uzun süre geçmesine rağmen açılmayan kapı Stephan'ı endişelendirmişti. En sonunda kapıya bir kaç kez hızlıca omzuyla vurmuş, kapı açılmıştı. Yavaşça içeri doğru giderken hala eşine sesleniyordu.

Eşi yeni doğum yapmıştı. Doğumu bir hayli zor geçmişti. Hala acıdan bayılıyor, sürekli yorgun oluyordu. Bu onu daha çok endişeye boğuyordu.

"Eva! Neredesin?"

Tüm odaları tek tek dolaştıktan sonra son odaya doğru gitmeye başladı. Bu minik oğullarının odasıydı. Kapıyı yavaşça aralaması ile yerde yatan kanlı bedeni gördü.

İlk gördüğü şeye inanamazken eskiden beyaz olan teni kırmızıya bürünmüş, ışıl ışıl parlayan gözlerinin öylece aynı noktaya baktığını gördü.

Yavaşça yere çöküp eşinin yüzünü avuçları arasına aldı. Ağzından acı bir inleme çıkarken gözlerinden yaşlar akıyordu.

Gözündeki yaşlarla eşine doğru fısıldadı.

"Seni kurtaracağım, yaşayacaksın."

Eşinin onu duymadığını biliyordu. Sadece kendini kandırıyordu. Son kez boğuk bir şekilde fısıldadı.

"Yaşamalısın."

Başını kaldırıp oğlunun yattığı beşiğe doğru adımladı. Minik masum oğlan hiçbir şeyden habersiz etrafa gülücük saçıyordu. Babasına doğru gülümsemeye devam ederken gözü babasının arkasında bir yere takılı kaldı.

Bebek aniden ağlama başlayınca arkasını döndü. Kapıya yaslanmış elinde kanlı bir bıçak, gözünde bir kaç damla yaş onu izleyen dostunu gördü.

Kral Joseph

"Onu s-sen mi öldürdün?"

"Benim olmayacaksa senin olsun istemedim."

"Onu sen öldürdün."

Karşısındaki adam gözündeki yaşları sildi.

"Onu ben değil sen öldürdün Stephan!"

Ardından devam etti.

"Onu sevdiğimi biliyordun. Yine de onunla beraber oldun."

Stephan kaşlarını nefretle çattı.

"Onunla beraber oldum. Çünkü o beni seçti."

Joseph hafifçe sırıttı.

"Artık hiçbir önemi yok. Seni ihbar ettim. Boş şanslar eski dostum."

Dedikten sonra ortadan kaybolmuştu. Birden girişten gelen sesle Stephan oraya döndü.

"Kim Stephan, sizi yasa 12 ve yasa 17'yi çiğnediğiniz için tutukluyoruz!"

Stephan az önce eşine sarıldığı için kanlı olan ellerine baktı.

Joseph suçu ona atmıştı.

Eşinin cansız bedenine son kez bakıp tüm olaylardan habersiz olan oğlunu kucağına aldı.

Sonra o da oğlu Kim Taehyung ile gecenin karanlığında kayıplara karıştı.

Bu olayın ardından ateş bükücüler sürgün edilmiş,kendi bölgelerine bir bariyer ile hapsedilmişlerdi.

Ateş bükücülerin hükümdarı Kral Stephan ise oğlunu nefretiyle yetiştirmeye devam etmişti.

♤♤♤

1. Bölüm Sonu

♤♤♤

Yasa 12;Bölgeler arasından kimse başka birini öldürmeye teşebbüs edemez.

Yasa 17;Başka bir bölgeden biri ile aşk yasamak yasaktır.

©Tüm Hakları Kim Taehyung'un Burnundaki Bende Saklıdır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

wolves ☩ kth × jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin