reakcja?

173 7 11
                                    

Wasze pierwsze spotkanie.

T/I- Twoje imię
I/B - imię bias'a

Od kiedy zaczęłaś mieszkać w Korei, wypady na bubble tea stały się codziennością.
Tamtego dnia również nie było inaczej.
Razem z Twoją przyjaciółką byłaś umówiona na "drobne ploteczki" przy herbacie. Pech chciał, że była już spóźniona dobre pół godziny tym samym zostawiając Cię samą w kompletnym bezczynnie na "pastwę losu".
Przez to, iż się znudziłaś wiecznym czekaniem na nadchodzącą przyjaciółkę, postanowiłaś do niej zadzwonić. Oczywiście klasyk i nic bardziej mylnego, że okazało się, iż jednak nie przyjdzie.

-Pff... super!-powiedziałaś sama do siebie powoli ubierając płaszczyk.-Nic tu po mnie...
Już miałaś zamiar opuścić bar, gdyby nie pewien głos, który Cię zatrzymał.
-To Twoje?-zapytał pewien chłopak trzymając w ręku Twój telefon.
-Matko Boska! Tak! Dziękuję!
-Nie ma za co...-powiedział wręczając Ci urządzenie.-Tak w ogóle to jestem I/B!
-T/I! Miło mi-odpowiedziałaś.
-Będziemy tak stać?-zapytał nieśmiało.-Może postawić Ci herbatę, poznamy się trochę?
-Zgoda, ale to ja stawiam!

Resztę czasu spędziliście na przyjemnej rozmowie, po której oczywiście nie obyłoby się bez wymiany numerów.

***
Special na urodzinki Sehuna lol

Ogólnie nie wiem czy to jest reakcja czy co, ale tak to nazwałam (bo chyba reakcja jest z wszystkimi członkami, ale każda jest inna)

never mind

Dajcie znać czy chcecie tego typu rzeczy więcej!

(Tak wiem, to było dziwne)

(Tak wiem, to było dziwne)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
EXO zodiaki / reakcje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz