Dr. Elisa Part
Direktorka bolnice, u kojoj takodje radi kao zubarka i hirurg. Uglavnom je vrlo hladna i rjetko kad pokazuje svoje prave emocije. Jedina osba koja zna sve o njoj je njena najbolja drugarica Catris. Iako je jos uvjek mnogo skrhana zbog proslosti njeno stanje se poboljsava.
Michael Stich
Elisin brat. Radi u bolnici koju vodi njegova sestra. U bolnici radi kao hirurg , a najvise uziva u zasivanju. Ima opsesiju sa usivanjem samog sebe cak i onda kada to nije potrebno.
Kao i sestra vrlo hladna osoba.Catris Claw
Radi u tajnoj detektivskoj sluzbi, a nocu ubija slovatelje u malim mracnim ulicama. Kao sto ona zna sve o Elisi , i Elisa zna sve o njoj. Mnogi za nju misle da je vrlo nepristojna i da ne postuje druge.
Xander Chase
Radi kao hirurg u Elisinoj bolnici. Svoj zivot je posvetio studijama i ucenju. U svom poslu je vrlo profesionalan.Na pocetku svog rada bio je vrlo tih i povucen , ali poslije je postao mnogo otvoreniji.
Vanesa Burn
Nastala kao produkt eksperimenta. Zbog eksperimenta ima sposobnost da kontrolise vatru. Trenutno radi kao pulmolog u bolnici. Rad u bolnici je mnogo promjenio nabolje.
Clarissa Ice
Nastala kao produkt eksperimenta zbog kog moze da kontrolise led. Radi kao pedijatar u bolnici jer mnogo voli djecu. Mnogo voli da kleše.Ona i Vanesa su u vezi i prosto su nerazdvojne.
Hanter( ljudska forma)
Produkt eksperimenta koji mu omogucava da se transformise. Ima veliku opsesiju prema vanzemaljcima , pa i sebe nekada definira kao jednog. Kao i ostali radi u bolnici , a on radi na recepciji jer mu je mrsko da radi bilo sta drugo.
"Vanzemaljska" formaSweety
Hanterov ljunimac
Cameron Lost
Radi u istoj organizaciji kao i Catris, ali on ima potpuno drugacije planove od nje. Zeli otkriti sta se zapravo desava u bolnici koju vodi Elisa. Jedan od najuglednijih clanova organizacije. Imao je vrlo bolnu proslost. Nije ga briga sta drugi misle o njemu .