~𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 6~
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒖𝒈𝒈𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒑𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑽𝒊𝒍𝒍𝒂𝒊𝒏 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒆𝒔𝒄𝒂𝒑𝒊𝒏𝒈.𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆𝒅 𝒖𝒅𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉𝒆 "𝒅𝒂𝒎𝒏𝒊𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒌𝒏𝒊𝒗𝒆𝒔?"
𝑽𝒊𝒍𝒍𝒂𝒊𝒏 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒖𝒕 𝑻𝒐𝒈𝒂'𝒔 𝒌𝒏𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕 "𝑳𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆~" 𝒉𝒆 𝒅𝒓𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 "𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒒𝒖𝒊𝒓𝒌 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒆𝒂𝒔𝒚 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒐𝒘𝒏~"
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒏𝒏𝒐𝒚𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒓𝒚 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒊𝒗𝒆𝒔.𝑩𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓...𝒂𝒏𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆 𝒏𝒐𝒘..."𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒌𝒏𝒊𝒗𝒆𝒔...𝑰'𝒎 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑫𝒂𝒃𝒊...𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎!"
𝑽 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝑻𝒐𝒈𝒂'𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 "𝑾𝒆𝒍𝒍 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒎...𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑻𝒐𝒅𝒐𝒓𝒐𝒌𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒊𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒐...𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒐𝒇 𝑻𝒐𝒖𝒚𝒂 𝑻𝒐𝒅𝒐𝒓𝒐𝒌𝒊..."
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒓𝒂𝒊𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 "𝑾𝒂𝒊𝒕...𝑰 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝑻𝒐𝒅𝒐𝒓𝒐𝒌𝒊'𝒔...𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒓𝒌 𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒘𝒏 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆...𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒔𝒆𝒄𝒆𝒓𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒎𝒆.....𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒆?"
𝑽 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆𝒅 "𝑾𝒐𝒘 𝒊𝒕'𝒔 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒃𝒐𝒚𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅...𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒔𝒂𝒅!"
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒆𝒇𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒔𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒇𝒐𝒐𝒕𝒔𝒕𝒆𝒑𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓
𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒏 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒎𝒐𝒓...𝑫𝑨𝑩𝑰𝑰𝑰𝑰
𝑽 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅 "𝑫𝒂𝒎𝒏𝒊𝒕...𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒓𝒐𝒑𝒆𝒔 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏"
𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒖𝒔𝒕𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 "𝑺𝑯𝑬'𝑺 𝑴𝑰𝑵𝑬!" 𝒉𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒓𝒌 "𝒄𝒓𝒆𝒎𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏" 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝑫𝒆𝒌𝒖. 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒏𝒈 𝑻𝒐𝒈𝒂.
𝑶𝒏𝒄𝒆 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒓𝒆𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒍𝒂𝒎𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒖𝒈𝒈𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕 "𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒌 𝑻𝒐𝒈𝒂? 𝑫𝒊𝒅 𝒉𝒆 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒚𝒐𝒖? 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉 𝒚𝒐𝒖...."
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉 𝒔𝒉𝒖𝒕 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑫𝒂𝒃𝒊 "𝒀-𝒀𝒆𝒂𝒉 𝑰'𝒎 𝒇𝒊𝒏𝒆 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒎𝒆" 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑫𝒂𝒃𝒊
𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒑𝒆𝒔 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒂 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒍𝒅 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒔. (𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒆𝒈𝒆 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 uwu)
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒊𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆.𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔𝒌 "𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈?" 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 "𝑳𝒐𝒐𝒌...𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒈𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆"
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 "𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒎 𝒖𝒑𝒔𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕...."
YOU ARE READING
𝑆𝑜𝑢𝑙𝑚𝑎𝑡𝑒𝑠~ 𝐷𝑎𝑏𝑖 𝑋 𝑇𝑜𝑔𝑎 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦
Fanfiction"𝑇ℎ𝑒 𝐵𝑎𝑑 𝐵𝑜𝑦" 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑠 𝑡ℎ𝑒 "𝐺𝑜𝑜𝑑 𝐺𝑖𝑟𝑙" 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑡𝑖𝑐 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦𝑙𝑖𝑛𝑒.𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑒𝑔𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑚𝑒𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 �...