𝑳𝒂𝒕𝒆 𝑵𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑫𝒆𝒗𝒊𝒍~

697 12 17
                                    

Chapter 7

(𝐬𝐦𝐮𝐭...𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬)

𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒓𝒎.𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒖𝒔𝒆𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒌𝒆𝒚𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆."𝑾𝒆𝒍𝒍 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑..." 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒚𝒂𝒘𝒏𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒏𝒆𝒅 𝒖𝒑.

𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒈𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔 "𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝒋𝒐𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖~" 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒉𝒊𝒎 "𝑼𝒎 𝒔𝒖𝒓𝒆~" 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎."𝒀𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐 𝒄𝒖𝒕𝒆~" 𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒂𝒏𝒕𝒔.

𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒎𝒂𝒕𝒐 𝒃𝒍𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒓𝒐𝒕𝒄𝒉 𝒂𝒓𝒆𝒂 "𝑾𝑬𝑳𝑳...𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒈𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒕𝒖𝒃!"

𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒃 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐 𝒇𝒍𝒖𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒆𝒎𝒃𝒂𝒓𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅.𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 "𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰'𝒎 𝒖𝒏𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆..."

𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒏𝒂𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒆𝒅 "𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒇𝒍𝒖𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒄𝒆~" 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒂 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌. "𝑵-𝑵𝒐 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕...." 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒗𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒇𝒍𝒖𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒐𝒓 𝒔𝒉𝒚.

"𝑨𝒘𝒘 𝒃𝒂𝒃𝒚...𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒉𝒚 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒆...𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒕𝒔 𝒂𝒅𝒐𝒓𝒂𝒃𝒍𝒆~" 𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒃 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒊𝒏.

𝑆𝑜𝑢𝑙𝑚𝑎𝑡𝑒𝑠~  𝐷𝑎𝑏𝑖 𝑋 𝑇𝑜𝑔𝑎 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦Where stories live. Discover now