Éppen a múltkori csókunkról álmodoztam, lehetséges,hogy még bele is pirultam, de nem tartott sokáig, mert a tanár éles hangja egyből felébresztett. Igen, elérkeztem az iskola első napjára. A csókunk óta nem nagyon láttam Luke-ot, épp csak annyi időre,hogy bepakolták egy rendőrautóba. Igen, ezt teljesen jól olvasod, de térjünk is rá arra a napra.
Augusztus 29. 20:30
Kint ültem a teraszon és az újonnan megérkezett szerelmes könyvem lapjait lapozgattam. Titokba Luke Rydert képzeltem a főszereplő fiú helyébe és magamat a lányéba,bár lehetséges, hogy az elhamarkodott csókunk miatt történt ez. Teljesen belemerültem a fejezetekbe, de egy fülsüketítő sziréna hangja elvonta a figyelmem. Egy sziréna ami egyenesen a mi házunk mellett parkolt le. Nem csináltam semmi rosszat, bár ez inkább közelebb van Luke házához mint az enyémhez. Mi a fene folyik itt?A rendőrök fegyverekkel a kezükbe rúgták be az ajtót, majd mire kapcsoltam ,hogy mi történt odafutottam a házhoz. Már az ajtó küszöbén rohantam volna be, de egy rendőr lefogott, majd szabályosan kitolt az épületből. A szívem zakatolt és legszívesebben lenyomtam volna egyet a rendőrúrnak.
-LUKE!-kiabáltam ,hogy meghallja
-BELLA-kiabált vissza, az éppen ajtóból kieső Luke, akit egy rendőr lökdösött az autó felé-menj innen-nézett hátra rám. Nem értettem mi történik
-Biztos úr! Valami félreértés történhetett! Ismerem Luke-ot semmit se tett-próbáltam menteni a menthetőt. Vagy a menthetetlent.
-kisasszony, azt hiszem nagy tévedésben van. Luke Ryder körözött bűnöző, megölt egy embert és most meg birtokába vette ezt a telket úgy,hogy ez nem is az övé. A többi bűnt amit vétett nem is sorolom-engedett el ,amikor már biztos volt ,hogy nem futok el
-tessék?-lábadtak könnybe a szemeim
-hölgyem! Jobban teszi ,ha messziről elkerüli Luke Rydert!Igaza van! Nem ismerem. Ez csak egy bűnöző akit beengedtem a házamba és megcsókolt. Már értem,hogy miért mondta azt,hogy jobb lenne ha elkerülném. Az a fájdalom amit érzetem olyan gyorsan jött rám, mint az első könnycsepp ami végigfolyt az arcomon.
————
Az ajtó hirtelen kicsapódott és Luke lépett be rajta. A szemem felcsillant és a szívem összeszorult. A tekintetünk keresztezte egymást, de egyből elkapta a fejét. Ahogy elsétált mellettem megcsapott az illata, és úgy éreztem,hogy majd lecsordulok a székemről, bár ezzel nem csak én voltam így. Helyet fogalt az utolsó padban, majd a táskáját levágta maga mellé.Tudomást de vett rólam. Bár tényleg, ki vagyok én neki? Azt hiszem egy jó büdös nagy senki, akire csak vesztegette az idejét.
YOU ARE READING
Break down
RomanceA lánynak sínen megy az élete, de megjelenik egy férfi, aki megindítja a hullámvasutat meredeken lefelé. Isabella Davis ,kinek a családjával a viszonya nem egy leányálom, egy véletlen esemény miatt megismeri Luke Rydert. Befészkeli magát a lány amúg...