Witam i dzień dobry. Nie wystarczyło countryhumans? O to twój ratunek.
"Zostałam nastolatką przez 24h" jest filmem autorstwa Hejka tu Lenka. Chcę tutaj podkreślić, że ani na wstępie, ani na końcu, czy w opisie nie ma żadnej wiadomości, że materiał jest w celach humorystycznych lub jest to po prostu parodia i nie ma na celu nikogo obrazić. Cóż.
0:12-0:35- Nie chcę się czepiać jak ostatni chuj na świecie, ale czy te efekty dodane przed intrem, jak i po nim, na pewno są dobrym pomysłem? Mówiąc prościej, dużo osób ogląda Lenę i nie jestem do końca przekonana, czy to jakoś nie wpłynie na nich. Ja od samego obejrzenia musiałam zatrzymać film, by oczopląs minął.
2:30-2:45-Makijaż. Mówią, że można się malować niezależnie od wieku, ale serio? Dobre i to, że to tylko szminka i kredka do brwi. DoBRE i tO.
3:16-Czy ona spakowała jej tylko jedną kanapkę na tak zwane kilka godzin? No ciekawie, ciekawie.
3:20-Bo wicie. Wszystko, co jest ze sklepu TO SAMO GÓWNO OJDANLIWFHIUQAWUI. Kanapki od mamy są robione z naturalnych zbóż mineralnych wydobywanych z kanionu oblepionego kawałkami złota nad wodospadem mierzącym 2 kilometry sześcienne. W skład owej kanapki wchodzą matczyne siły przyrodzone pozyskiwane z kości udowej i okolicy układu mózgowego.
3:23-Ma se wyczarować to jabłko? Przecież sklep to gówno, a ona jej tego nie dała.
3:35-3:37-Nie odjebało ci, widząc dorosłego mężczyznę z kamerą, nagrywającego od boku dziewczynkę z krzywo założonym plecakiem, przechodzących przez pasy.
4:00-4:05-Jak tA kAMera SIĘ TElepIE, SpokOjnie, Bo jEsZCze ZroBImY tRZĘSieniE zIEMi I wSzystkIcH ROZpIERDolI.
4:49-Zrozumiem pociąg, który odjeżdza z prędkością światła w chwili, gdy pasażer jest kilka metrów od niego i teoretycznie dopiero wysiadł. Zrozumiem człowieka, który idzie tyłem, chcąc zrobić zajebiste ujęcie, a i tak ekran lata, jak po sterydach, ale jedno mnie nurtuje. Skąd ona wytrzasnęła te CziPSy, jakby niby ze sklepiku szkolnego, ale to raczej powinna zjeść na przerwie niż pozwolić, by książki je zgniotły na MIazGĘ.
Przewiń sobie tutaj 3:38, tu 4:31 i tu 4:50-Więc niecały czas. Jej kurtka automatycznie rozpinała się podczas pobytu w MAkU i w pociągu, więc tutaj można wnieść łatwy wniosek. Ludzie rozpinają kurtki, gdy jest im gorąco.
5:35- To nie szminka, to kredka do ust.
6:16-Gdyby chipsy nie miały żadnej wartości odżywczej, mogłyby być uznawane m.in. za kaszę kuskus, żurawinę suszoną, makaron ryżowy, czy chleb bezglutenowy (Informacje wzięte ze strony salaterka roślinna dieta odżywcza)Źródło:WP abcZdrowie
6:24-Jak nie będę oddychać, to nie będę jak inni, ALE ZAJEBISTY POMYSŁ.
7:45-Ah te NasTolATkI tO tyLko pAsOŻyTy, wYJEBać IcH WsZYtskiCH w kOMpoSTownIk.
11:12-12:56-Nie zgarniajmy wszystkich nastolatek w jedną kupę cringu, gdzie wszyscy są obrywani ze skóry, słysząc, że idą z mamą na zakupy. Be. Jeżeli moje dziecko poszło ze mną na zakupy tylko po to, by potem kupować ciuchy, to by dostało ode mnie w ryj.
14:15- Wszyscy oczywiście tak rozmawiają.
15:20-Idealny styl dla pedofilii, czekających na odpowiedni moment, by dodać do twojego pomarańczowego drinka z kawałkami pomarańczy, aromatem pomarańczowym w pomarańczowym kubku z przyciętą pomarańczą i pomarańczową słomką, jeden, dość inny składnik.
17:20-18:24-Ona tam siedziała, przez ten cały czas i czekała cierpliwie w czuwaniu, aż jej najebana córka wróci do domu i obrzyga korytarz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Podsumowując zawartość. Film w sam sobie ma być streszczeniem typowej nastolatki, którą możemy spotkać w prawdziwym życiu. Możemy, ale nie musimy. Materiał ten oglądają dzieci, które przez to mogą źle odbierać to, że nie wszystkie osoby w tym wieku codziennie imprezują, buntują się przeciw rodzicom oraz obżerają się niezdrową żywnością. Nie biorę za obronę, że Lena się tylko bawi, czy jest to oparte na stereotypach, ponieważ ekranizacja nie pokazała żadnych pozytywów związanym z nastolatkami. Jeżeli ten film ma być brany na poważnie i coś wnosić, powinna ona, jak i jej rodzice, którzy byli odpowiedzialni za tą adaptację mieć większe pojęcie na definicji wieku nastoletniego. Tym sposobem można zrazić wiele osób do zwykłych dzieci wchodzących w wiek dorosłości, na podstawie tych owych rzeczy. Nastolatkowie to nie roboty i nie są zaprogramowani tak samo. Wszyscy się czymś różnimy. Nie malujemy się, bo tak jest fajnie i wszyscy tak mają, robimy to po to, by ukryć niedoskonałości i poprawić pewne elementy w naszym wizerunku. Nie buntujemy się przeciw rodzicom, bo tak. Każdy ma swoje własne problemy, które nieszczęśliwie wylewają na osoby starsze, bo sami nie potrafią sobie dać rady z pewnymi rzeczami, które mogą prowadzić do problemów na psychice. Nie odmawiamy zdrowej żywności, tylko dlatego, że jest zdrowa i wolimy fast food. Niezdrowe jedzenie może jeść każdy, jeżeli nie będzie z tym za bardzo przesadzał, by nie doprowadzić do nadwagi. Warzywa i owoce budują nasz organizm, więc nie odmawiamy tego, ponieważ wtedy szkodzilibyśmy sami sobie, a przeciwnie zdrowe odżywianie wpływa na nas, na samopoczucie, zdrowie oraz wagę. To czy ktoś chodzi na imprezy to jego sprawa. Nie każdy lubi tłum, tańce, głośną muzykę. Tyczy się też to zadań domowych. To prawda, że z wiekiem dostajemy więcej pracy, ponieważ tak nauczyciele zwiększają poziom trudności, byśmy bardziej się do tego przyłożyli i z ćwiczeniami lepiej rozumieli, ale nie jest wytłumaczeniem na naszą niechęć, że NiE Bo nie. Jest to przyczyną, tego, że nie rozumiemy pewnych treści i wielki zamęt sprawianie nam główkowanie nad zadaniem. Często boimy się spytać o pomoc, dlatego problem się pogłębia.
Podczas nagrywania jakichkolwiek filmów miejmy pojęcie, o czym mówimy i dopilnujmy, by było to dla nas dobre, a innych nie odtrącało.
CZYTASZ
Jak nie youtube, to wattpad- Hejka tu Lenka.
Novela JuvenilJako, że Lena zablokowała publikowanie komentarzy pod jej filmami, przenoszę się tutaj. Nie obchodzi mnie czy to do niej kiedyś trafi, czy też nie, ja publikuję tutaj moją opinię na temat niektórych z jej filmów. Okładka: Lena-https://www.facebook...