Úgy látszik Ferenc mostanra elfelejtette a katekizmust, az összes hitletéteményt, a Szentírást és a Szenthagyományt.
„Arról pedig szó sincs, hogy az igaznak kellene a bűnöstől bocsánatot kérnie azért mert megfedte azt, vagy mert elutasítja a bűnt. Szodoma pusztulása a legkifejezőbb bibliai példa arra, hogy mi Isten válasza, akkor, amikor egy nép már menthetetlenül mélyre süllyedt, mert megrögződött a saját bűneinek mocsarában. A Sodomia – Férfiak férfiakkal való szexuális kapcsolata, amit ma homoszexualitásnak nevezünk. Ha már a bejövő idegenekkel kapcsolatban is ilyen nyíltan merik ezt várni, azt jelenti, hogy a városon belül teljesen természetes volt. Többek között ezért is sújtotta Isten halállal ezt a várost. (...)
»A katolikus egyháznak, vagyis a keresztény embereknek bocsánatot kellene kérniük a melegektől« – jelentette ki a katolikus egyházfő újságírók előtt
Ferenc pápa felidézte a katolikus egyház tanítását: »nem szabad kirekeszteni a melegeket, hanem el kell fogadni és a hitükben támogatni kell őket«. A pápát azután kérdezték a homoszexuálisokról, hogy egy német püspök korábban arról beszélt, az egyháznak bocsánatot kellene kérnie, mert 'nagyon elutasító' hangokat ütött meg a melegekkel kapcsolatban.«
Megj.: Ezek szerint át kell térnünk valami új vallásra? Mert a Római Katolikus tanításban, a Szentírásban nem szerepel a fenti szöveg. Kérdés, hogy akkor milyen katolikus egyházról beszél a pápa. Ez a katolikus tanítás, hogy engedjük magunkhoz a melegeket? Sőt helyettük mi tartsunk bűnbánatot azért mert kitartottunk az egyház tanításában? Azért mert nem fogadjuk el ezt a természetellenes magatartást? (...)
Úgy látszik Ferenc mostanra elfelejtette a katekizmust, az összes hitletéteményt, a Szentírást és a Szenthagyományt. Idős korára való tekintettel, nem akarom megbántani, de szeretném megkérni, hogy vegye be a gyógyszereit, mert ez gyors felejtés krónikus és vissza nem fordítható folyamat.
Az igazság ezzel szemben az, hogy ezt a fajta magatartást az egyház tanítóhivatala még férj és feleség között is elítéli."
YOU ARE READING
LMBTQ
Não FicçãoEz a könyv a meleg emberekről szól Igaz történetek vannak benne Megszólálnak politikusok miként látják az LMBTQ közösséget és még sok egyéb remélem tetszeni fog a könv