~1~

1.5K 60 14
                                    

Pohled Matyáše:

Vstal jsem 7 hod. a šel jsem se obléknout a pak jsem si to zamířil do koupelny.Dneska po škole se mám sejít se svojí partou jménem "StudioMoonTV„.

Celkem se na to setkání těším ale na co se netěším tak je to škola! S přemýšlení mě probral domovní zvonek tak jsem si to rovnou s věcma zamířil ke dveřím.

Byl to můj dobrý kamarád Nicolas. S Nicolasem jsme se seznámili v druhé třídě na chodbě.

Od té doby se scházíme a chodíme spolu do školy vždy po půl 8.. Nikolasovi můžu říct vše ale o jednom jsem mu ještě neřekl. Neřekl jsem mu o tom že jsem gay. Plánuju mu to říct sám než to než to někdo udělá za mě. Jsme před školou a procházíme davem lidí co jdou také do školy.

Stojím před svou skřínkou Ale není ve stejném stavu než jsem ji viděl v pátek.

Byl na ní přilepený papírek na kterém stálo:

"Dneska hned po škole
na mě počkej před
školou něco ti
důležitého řeknu!„

Co to... Kdo to mohl být? Hned jak jsem se přezul obuv tak jsem zazvonilo a já jsem si to rychlostí světla pádil do třídy která je v prvním patře. Když přijdu do třídy vidím naštvanou učitelku co na mě kouká tím pohledem:

"co jsi to ty hajzle dovoluješ přijít pozdě?"

Já si ihned sednu na svoje místo které se nacházelo hned za jednou holčinou co po mě každou přestávku pokukuje a usmívá se na mě.

Učitelka hned na mě vyvalí proč jsem Přišel pozdě a já jsem Jí jen řekl že jsem prostě zaspal.

To je asi ta nejobyčejnější výmluva hned potom že mi ujel autobus. Byla zrovna občanka. Ta nebyla tak moc těžká ale když přijde na písemku tak jsem hodně hluboko v prdeli.

Po občance byl děják a po dějáku matika a po matice jsme měli volno protože bude konec roku a Učitelky na další předměty nám už uzavřeli známky.

Vypadá to že budu mít jen jednu trojku. Když jsem ze školy vycházel,mačkal jsem v kapce ten papírek co jsem měl přilepený na skříňce. Stál jsem tam tam 2 minuty a najednou jsem viděl tu holčinu co po mě pokukuje a sedí přede mnou jmenuje se katie neobvyklé jméno v Česku a taky že není Češka je to Řekyně.

Bude trochu víc pozměněný ten příběh ale bude dávat smysl narozdíl od toho starého... xdd

~enjoy~

Jurina UwU

Proč? /MoonTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat