"ježiši hoši ako ja vás rád vidím ... strašne veľmi ste mi chýbali" řekl Sam když jsme se už vzpamatovali a postavily na nohy a dělali že nic.
Když jsme šli parkem tak jsme se dostali k tématu: HOLKY.
Nevím jak jsme k tomu tématu dostali ale prostě jo. Sam se zeptal:
"hele a čo dievčatá? už ste nejakú ulovili?" Řekl Sam.
"Ty si myslíš že já bych si někdy našel holku?" Řekl Dejr a koukl se na Vitu zvláštním pohledem. Jako by mu naznačoval aby byl ticho. Proč?
"Co na Vitu takhle koukáš?" Řekl jsem.
"Ehm.. c-co? J-já jen.. zapomeňte na to" řekl nervózně Dominik a Vita jen koukal překvapeně.
"A co ty Maty? Už máš nějakou?" Zeptal se mě Vitaa.
"Ne..." řekl jsem sklesle. "Ale jedna po mě jede" Řekl jsem znechuceně.
"Co ten tón?" Zeptal se s posměškem Dominik.
"Nepřitahuje mě. Nic k ni necítím a nechci se s ní bavit"
"čo ti urobila tá potvora ??" Řekl fakt hodně naštvaně Samko. Proč naštvaně?
"Nic jen prostě moc dolejzá.." řekl jsem s náznakem že mě holky nezajímají. Holky mě třeba vůbec nezajímají..
"Co? Jak to myslíš Matyáši?" Zeptal se Vitaa.
"Kdo co?" Zeptal jsem se zmateně.
"Jak jako že tě holky nezajímají? TO JSI SNAD TEPLEJ?!?" Začal na mě křičet Vitaa.
"Brácho takhle to nemyslel Maty! Klid!" Snažil se ho uklidnit Dominik a já mezitím přemýšlel jak to slyšeli když jsem to nahlas neřekl. A nebo řekl? Já nevím..
"Dobře dobře.. tak to teda Matyáši řekli jak jsi to myslel" uklidnil se Vitaa.
"Myslel jsem to tak že mám svých starostí dost a nemám čas na holky.." řekl jsem a při tom jsem se poškrábal na krku.
"Maty.. môžem ti niečo povedať osobne? prosím?"
"Jo.." řekl jsem.
"ide na tebe vidieť že klameš .. povieš mi prosím pravdu?"
"Samí.. rad bych ale někdy jindy.. "
"Hej vy dva! Musíme jít už! Mě a dejzrovi to za chvíli jede!" Zakřičel na nás Vitaa.
Šli jsme společně se Samem k nim zpátky je obejmout a rozloučit se s nimi"
"Byl to hezky prožitý den sváma." Řekl jsem.
"Dobře tak třeba někdy jindy ale my už musíme jít" řekl Dominik a chytil Vitu za rukáv a táhl ho směrem k zastávce (autobusové).
"A co ty? Kdy ti to jede?" Zeptal jsem se Sama.
"malo by mi to jed v 19:46 a koľko je hodín?"
"Je 20:17 .. tak nějak ti to ujelo"
"do riti! a čo teraz? nemám kam ísť!"
"Tak pujdeš ke mě! Můžeš u mě spát jak dlouho chceš.." řekl jsem mile.
"Počkej Same... neměli jste u mě spát?" Řekl jsem.
"ach jo ... my sme lopaty ..." řekl a bouchl se do čela.
"Tak.. aspoň ty u mě budeš spát" řekl jsem a koukl se mu do očí.
Ehm.. Ehm... dlouho nebyla nová kapitola... Ehm.. tady je :3
Jurina
ČTEŠ
Proč? /MoonTTem
FanfictionJestli chcete tak jsem si založila speciální účet na instagramu @wattpad_bitch_ a budu tam pravidelně dávat správy jak se moje fanfikce přepisuje a co bude v daných kapitolách❤️ tak kdyžtak můžete zajít na muj účet ❤️