1.Bölüm

32 6 7
                                    

Medya: Bölüm Şarkısı

Melisa:

Hızlıca Şeyma'ya mesaj attım. Çünkü onu kapının önünde mal gibi bir saat bekleyemezdim. Şeyma benim en yakın arkadaşımdı. Önceden birlikte Tıp okumak isterdik fakat o Hukuk okumak istedi. Şimdi ise Şeyma ile birlikte AVM'ye gidip alışveriş yapacaktık. Ve benim de bugün bir bakıcı ilanı bulmam lazımdı.

Blue Panda: Knk hadi hazır mısın?

Purple Panda: Hazırım hadi çıkalım.

Blue Panda: Tamam ben geliyorum o zaman.

Purple Panda: Tamam hadi gel.

Sırt çantamı sırtıma takıp botlarımı giydim. Botlarım fazla yüksek topuklu değildi. Yani beni rahatsız etmiyorlardı. Annemin yanağından defalarca öpüp evden çıktım. Babam işte idi.

Arabama binip Şeymaların evinin yolunu tuttum. 15 dakika sonra Şeymayı da aldım. Hemen AVM'ye gittik. Ben ilk önce kahvaltı etmek istiyordum. Çünkü saat sabahın 10'u idi ve ben daha kahvaltımı bile etmemiştim. Güzel bir serpme kahvaltı söylemiştik.

Karnımızı güzelce doyurup oradan kalktık. Şeyma ile alışveriş yapmak aşırı iyi oluyordu. Biraz mağazalarda gezip yeni yeni şeyler aldık. Ben baya şey almıştım. AVM'de uzun süre durduğumuz için hemen karnımız acıkmıştı. Başka bir restoranta oturup orada hızlıca yemek yedik.

Saat 2'ye geliyordu. Ben bir marketten ilan gazetesi alıp eve gittim. Üzerimi değiştirip ilanlara bakmaya başladım. Evet 2 saat uğraşmanın ardından sonunda bir bakıcılık ilanı bulmuştum. Yazan telefon numarısını arayıp konuşmaya başladım.

Ben" Alo? Merhaba, Ben Melisa. Kusura bakmayın rahatsız ettim. Gazetede gördüğüm bakıcılık ilanı için aramıştım da ben.

Karşıda ki kişi sanki genç gibiydi. Benim yaşlarımda gibi. Yani sesi öyle geliyordu. İnce ve güzel bir sesi vardı.

Karşıda ki çocuk" Merhaba. Bende Cenk. Evet doğru yeri aradınız. Henüz bir bakıcı bulamadık. Bu arada ben bakacağınız çocuğun abisiyim. Ona ben bakıyordum. Muhtemelen sıra sizde. Bir buçuk saate müsait misiniz?

Ben" Memnun oldum. Evet müsaitim. Gelmem doğru olur mu?

Çocuk" Evet evet. Ben sizin numaranızı kaydediyim. Size whatsapp kullanıyorsanız oradan evin adresini atarım. Olur mu?

Ben" Olur. Teşekkürler görüşürüz.

Diyince oda bana karşılık verdi ve telefonu yüzüme kapattı. Bunun bana yapılmasından çok benim yapmam hoşuma gidiyordu. Zaten telefonda ki kişinin telefonu suratınıza kapatmasından kim hoşlanır ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farklı BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin