თავი 1

3 1 3
                                    

-იწყება ხომ ეს სულელური სკოლააა (კარლოსი)

-ჰააა ხო კარლოს დამთავრდა ეს ჩვენი არდადეგებიც ეჰ ვეღერ გადავიყებთ კლიპებს და ვერც სიმღერებს ჩავწერთ გუსტაო მოგვკლავს იმედია ქეთრინი რამეს მოიმოქმედებს ჩვენ ცომ მისი ძაღლები ვართ(ჯეიმსი)

-ხო მგრამ მე ისევ ვნახავ ჯოს ნეტავ ვინმე ხომ არ შეიყვარა ამ 2 წლის განმავლობასიიი(კენდელი)

-ოოხხხ რაა შენდა შენი ჯოო შეიყვარებდა ლეი ცომ შენზე სიმპატიურია(ლოგანი)

-ნერვებს თუ აღარ მომიშლი ძალიან კარგი იქნებააა(კენდელი)

და ბიჭებმაც დაიწყეს ჩხუბი ამდროს შემოდის გუსტაოს ასისტენტი ქეთრინი

-ხო ბიჭებო უკვე უფროსწორედ ძაღლებო უკვე ჩამოხვედით ხოოო წავიდეთ თორემ გუსტაომ ოთახი დალეწა ხომ იცით ნერვოზი აქვს და...(ქეთრინი)

-ხო ქეთრინ გუსტაოს უთხარი რომ ჯერ მე ჯო უნდა ვნახო(კენდელი)

-აჰაჰაჰაჰჰაჰაა-სიცილი აუტყდა ქეთრის-ჯოს ქმარიყავს ლეი იმიტომ რომ შენზე სიმპატიურია და მათ ერტმანეთი მართლა უყვართ ხო რაც შეგეხება შენ ერთი გოგო გადმოვიდა მუსიკალურ ბიჭების ჯგუფსი უნდა რომ მიიღოს მონაწილეობა მაგრამ ის არავის არ უნდა იცოდეთ რომ კარგი ხმაა აქვს და კარგად მღერის რაც შეეხება სილამაზეს ჯოს სჯობია და აფანატებს შენზე (ქეთრინი)

-ოოოოოო(ბიჭები)

-რა ქვიაა(კენდელი)

-ოოოოოოო(ბიჭები)

-მოკეტეთ(ქეთრინი)

-ელი(ქეთრინი)

-კენდელ კენდელ სად ხაარ კენდეელ(ყველა )

ამ დროს კენდელი გაიქცა და გამოკითხვით იპოვა ელი

-გამარჯობა შენ ალბათ ელი ხაარ(კენდელი)

-ჰაჰაჰა ელი არ მქვია მე ელიზაბედი ვარ მაგრამ ელისაც მეძახინ შენ თუ გინდა ელი დამიძახე.... და შენ ალბათ კენდელი ხარ წინ წარმატების ჯგუფის წევრი(ელი)

-ა ხო .. კი.. ხოო .ისა ...ხო ...აჰ...ისა..ძალიან ლამაზი ხარ(კენდელი)კენდელი ახლოს მიიწია და აკოცა ელიმაც და ასე გაგრძელდა საათ ნახევარი ახლა გადავინაცვლოთ გუსტაოსტად ქეთრინთან და ბიჭებთან 

-კენდელი სადარის სადარის მეთქი მოვკლავ(გუსტაო)

და ირგვლივ ყველაფერს ლეწავს

იმედია მოგეწონათ ახალ თავს ხვალ დავდებ მიყვარხართ ყველა

BIG TIME RUSHWhere stories live. Discover now