(louis' pov)
hari itu pun aku pulang, menemui jay dan adik adikku. yup, aku akan memberitahu mereka. ya, semoga saja mereka mau menerima.
jay menyambutku dengan pelukan hangat. "what's up darling? tumben kamu kesini? ada apa?" aku dan ibuku pun duduk di sofa. "ada sesuatu yang ingin aku bicarakan jay."
"sesuatu? pasti tentang management lagi! jangan jangan mereka menyuruhmu menikahi perempuan itu?" jay menebak. "louis! oh my god, i miss you so much, it's been a long time! how are you?"lottie came into the room and give me an embrace.
"i'm okay lottie, i wanted to talk to mom, that's why i came here," i explain. "oh well then, glad you're okay." lottie gives me another hug and leave.
"jadi, apa yang ingin kau bicarakan?" jay duduk di atas sofa, aku pun duduk disebelahnya.
"mom, a-aku, aku jatuh cinta," aku memulai pembicaraan.
"aw baby, jatuh cinta? dengan siapa? why haven't you tell me until now?"
"aku ragu mom, aku tak yakin kau dapat menerima kenyataanya, apalagi the girls, i'm afraid that they won't accept me anymore" mataku mulai mengeluarkan air mata.
"baby," jay menggenggam tanganku. "it's harry, isn't it?" aku pun terkejut,"how do you know?!""how can i not know? i mean, the way you look at him, the way you talk about him to me every day, it is so obvious my darling. lagipula, mengapa kau takut? kau tetap anak laki lakiku yang akan selalu kusayang, i accept it darling, it doesn't matter that you're into girls or boys, i still love you no matter what," she hugs me. "aku takut mom, bagaimana dengan adik adik? aku takut mereka tidak bisa menerima aku lagi-"
tiba tiba seseorang memelukku dari belakang, yap, itu lottie.
"louis! how could you think like that? no way lou, me and the girls love you no matter what? kita tidak peduli kalau kamu gay, kami menerimamu apa adanya lou, kau tetap kakak kami yang selalu kami sayang. we love you lou we accept you no matter what!" lottie menangis memelukku.
"i love you lottie, mom, you guys are the best,"(harry's pov)
"what're you doing here mate?" niall menyampiriku yang sedang berdiam diri di balkon. "just thinking about, stuffs""louis?again? come on mate, we all know he loves you too" ia menyenggolku.
"apa maksudmu ni? haha, ia memiliki seorang perempuan, lagi pula mungkin mimpi jika louis hendak berpacaran dengan laki laki, terutama seperti diriku, aku hanya bisa bermimpi, ni" aku membantahnya.
"tunggu saja, h, aku yakin tak lama lagi ia akan memberitahumu segalanya, aku yakin!"
-------------------------------------------
SO SORRY FOR THE SUPER LATE UPDATE!!! i was so busy and i kinda forget about this story:p i also thought about deleting this but hey, it got over 1.5k read so why dont i continue?
anyways, y'all should follow me on twitter @fondhs !!:-)
KAMU SEDANG MEMBACA
unrequited. // larry stylinson
Fanfictionwhat would you do if you love someone so much even you know they won't return the love the way you want them to?