Saat 6 da kalkmak nedir ya? Ortaokuldayken derslerim 9'da başlardı şimdi ise 7:30 da o saatte kim anlarki dersleri? Birde bunlar yetmiyomuş gibi okul formasıda var cidden lanet bir okul. Yatağımdan kalktığım gibi lavaboda işlerim halledip okul kıyafetlerimi üstüme geçirdim şimdi siz sorucaksınız okul kıyafetinde ne var? Ne mi var diz kapağımın 4 karış üstünde bitiyor üzeri ise siyah daha fazla geç kalmadan asker yeşili çantamı alıp odadan çıktım annem kahvaltıyı hazırlıyodu -Günaydın zeynep hanım biraz daha orda durursan okula ilk günden geç kalıcaksın.Klasik anne ne beklersin ki! -Sanada günaydın anniş çok bişey yemicem çıkarız şimdi dimi? -Tamam hadi acele et yarım saat kaldı ders saatine arabayla bırakıcam seni ordan işe geçicem akşam da alırım istersen? -Yok anne yürüyerek kendim gelirim ben çok uzak değil zaten. Hemen yumurta ve peynir yedikten sonra kalktım zaten sabahları bişey yemiyorum iştahım kapalı oluyor çantamk alış siyah spor ayakkabılarımı giydikten sonra evden çıktık saate baktığımda 15 dakika vardı.Radyoda en sedvdiğim şarkı çalmaya başlayınca mırıldanmaya başladım tuğkan vazgeçilmezimdi.-İyi dersler kızım dikkat et ve bişey olduğunda hemen beni arıyosun. Göz devirdim bir süre sanki 5 yaşındaydım anasını satayım lise geçtim ben allah aşkına anne -Anne okulda ne olabilirde bende hemen ilkokul çocuğu gibi seni aricam. 15 yaşındayım ben kendim hallederim allaha şükür -Tamam in hadi in geç kalıcaksın. Arabadan indiğimde okulda sıra olmuşlardı bu arada 9/A şubesindeyim 9.sınıfa kadar hep A şubesine gittim takıntılıyım galiba hahahah. Yavaş yavaş sıraya girdiğimde sınıfımdakilerini inceliyodum hemen önümde duran şahıs beni inceliyodu hayırdır olum sen kimsin? Okul müdürü konuşmaya başladığında önüne dönmüştü bakılmicak gibide değildim açık kahve rengi saçlarım belime kadar uzanıyodu yeşil gözlerimlede dikkat çekiyodum tabi bide 1.74 boyumla üzgünüm ama bu yaşıma kadar voleybol oynadığımdan sürekli boyum uzuyordu. Müdürümüz ahmet hoca 9.sınıflara yani okuldaki kurallardan bahsediyodu bu fasılda bitince sınıflara çıkmaya başladık kafamdaki ilk soru nereye oturucam ve kiminle oturucam asılda çok sorun yapmazdım ama meral etmemek elde değildi.Sınıfa girdiğimde direkt en arka sıraya kuruldum bu yaşıma kadar hiç önde oturmamıştım oturmamda . Sınıfa öğretmenimiz girince haliyle ayağa kalktık hocan oturmamızı işaret ettiğimizde kimseden çıt çıkmıyodu. -Günaydın arkadaşlar yeni okulunuza hoşgeldiniz ben sınıf öğretmeniniz Aylin aynı zamanda türk dil edebiyat hocanız sizinle iyi anlaşıcağımı düşünüyorum herkesle tanışalım bir olur mu? Tanışma faslına geçince sıra bana geldinğinde saygımdan ayağa kalkarak kendimi tanıtmaya başladım. -Adım zeynep karaca orduluyum kitap okumayı Ve şarkı dinlemeyi çok severim teşekkür ederim. Daha ne kadar tanıtabilirdim ki kendimi sonuçta kısa kesenlerdenim ben sıra sabah okul sırasındaki beni süzen o çocuğa gelmişti adı mertmiş basketbolla ilgileniyormuş ilgimi çekti sonuçta bende voleybolla ilgileniyodum . Tanışma faslı bitince aylin hoca herkesin yerini değiştirmeyi başladı allahtan beni yerimden kaldırmadı da bilin bakalım yanıma kimi oturttu aylin hoca evet merti çantasını alıp yanıma geldiğinde suratıma bakmıyodu o bakmıyorsa ben niye bakayım ki ? Aylin hoca bize dersin işleyişini ve diğer derslerden bahsediyo çok fazla dinlemiyordum yanımda bir kıpırtı oluştuğundan kafamı yana çevirdim mert kafasını sıraya koymuş bana bakıyodu niye bakıyo ki şimdi? -Bir sorun mu var? Diye sordum gülerek kafasını 2 yana salladı. -O zaman niye bana bakıp duruyosun ki ? -Sana baktığımı nerden çıkardın ki pencereden dışarıyı seyrediyorum niye sana bakmamı isterdin? Dedi şuna bak ne isticem ben bana bakmanı -Ne isticem be banane senden hey allahım çattık ya . Gülerek önüne döndüğünde cidden gıcık kaptım ilk günden nasıl başardım inanın bende bilmiyorum. SELAM BU KİTABI BİR ANDA İÇİMDEN GELDİĞİ İÇİN YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ HERGÜN BÖLÜM PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYORUM HATAM VARSA ÖZÜR DİLERİM EĞER KİTAPDA NELER OLMASINI İSTİYORSANIZ YORUMLARDA BELİRTİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisenin ilk günü
ActionLiseye yeni geçmiş olan zeynep aksiyon dolu günler onu beklemekteydi.