Sevgili okuyucularım merhaba UwU. Bu hikayem için güzel şeyler düşünüyorum. Umarım bu konuda ilerleyebilirim.
Umarım beğenirsiniz.Yalnız bende çok heyacanlıyım💜Daha fazla uzatmadan hikayeye geçiyorum.
Merhaba ben Gece.20 yaşındayım ve mühendislik okuyorum. Diğer insanlara göre beyaza yakın ten rengim. İnsanlar gördüklerinde biraz şaşırıyorlardı tabii. En yakın arkadaşlarım Damla, Gizem,Batu(aslında adı Batuhan ama biz öyle söylüyoruz aslında ben Batuş diyorum. Ateş ve Kaan . Ve de sevgilim Furkan. Furkan bizim grupta değil. Furkan'ı grubum grupta istemiyor. Bende onların fikirlerine saygı duyuyorum. grubumuzun kurucusu Kaan.
Sabah telefonumun sesini duymamla içimden bir küfür savurdum. Arayanın Kaan olduğunu görünce bugün grupça erkenden toplanıp buluşucağımız aklıma geldi ."Tabii ya." Bi anda sesli söylememle gözlerimi pörtletip annem uyandımı diye düşündüm. Ayak sesleri var mı diye kulak kesildim. Neyse ki uyanmamıştı . Hâlâ çalan telefonu elime alıp açtım." Gece Allah aşkına şu telefonu erken açsan şaşıcam zaten. Ay napıyım canım bilerek mi uyuya kalıyoruz."Özür dilerim uyuyordum hemen hazırlanıp geliyorum." " Tamam her zamanki yerde bekliyoruz.".
Kapatıp hızlıca yataktan kalkıp bir şeyler giydim. Üzerime siyah askılı bluzimi giydim.Altıma siyah yırtık kot pantolunumu giydim.Koyu lacivert küçük çantamı omzuma alıp sessizce evden çıktım. Anneme evden erken çıkıcağımı söylemiştim.Ve beni tehdit etmişti. Aynen şu cümleyi söylemişti bana: " Bana bak kız nereye gideceksen git ama sabah beni uyandırırsan çita bacaklarını alır özenli bir şekilde KIRARIM!
Taksiye binip grupça bulıştuğumuz yerin adresini verip mor kulaklıklarımı taktım. Akcent'in şarkısı olan Kamelia 'yı açıp mırıldanarak söylemeye başladım.
Akcent baby!Ddy Nunes mami!!
Kamelia Jamelia(X2)
She's so pretty and l want her
She's the lady,wanna get her
She's my lady, Kamelia
( X2)She can tane you everywhere,
Has a mood of billionaire
Something special in the air
When she's around!
She's the devil in disguise!
If you dare to look her eyes
She would trap you like a prize,
Again AND AGAIN!
Oh oh oh
I'll never let you go
I'll never let you go my love
( X2)Kamelia Jamelia( X2)
She's so pretty and l want her
She's the lady,wanna get her
She's my lady, KameliaWhap up baby girl?
Don't wanna interrupt
Just want a little minute
She said,OK whassup?
I seen you across the bar, just sippin'on your drink
No ring on the finger,what l'm supposed to think ?!
That you're single girl,
Well l'm a single guy
And by the smile on your face ,says l'm right
I wanna hold you up, l like the water
You know l like the pond
Girl,you're my swanOh oh oh
I'll never let you go
I'll never let you go my loveKamelia Jamelia (X2)
She's so pretty and l want her
She's the lady, wanna get her
She's my lady, Kamelia
(X2)Şarkı bittiğinde adrese gelmiştim. Burası hâlâ aynıydı hiç bir şeyi değişmemişti.Yıkık ev binaları vardı bizde o binalardan birine girip plan yapardık zaten binamız bugüne kadar hiç değişmemişti. Bi gizem olduğunda Kaan bizi buraya çağırıp toplardı. Gizem hepimizin ortak noktasıydı. Tabii Gizem pek gizemi sevmesede geliyordu.
İşlerimizli grup hariç kimseye söylemezdik ki ben Furkan'a bile söylemiyordum.
Tam binanın önüne geldiğimde şok oldum ?! Nasıl ya ?!
Evet hikayenin sonuna geldik.Nasıl olmuş fikirlerinizi merak ediyorum düşünceleriniz benim için çok önemli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMİN PEŞİNDEN KOŞAN ÇOCUKLAR
HumorSevgili okuyucularım eğer bunu görüyorsanız hikayeme bi bakın derim.Bakın hikayeme tamamıyla okumak istemiyorsanız bi bölümünü okuyun beğenmezseniz boşverin gitsin. Zorla okuyacak değilsiniz ya.