2.BÖLÜM

22 9 29
                                    

Sevgili okuyucularım sanırım attığım en hızlı bölüm olucak sanırım çünkü 1 gün arayla asla atmamıştım.Bölüm sonu biraz merak uyandırıyordu.Hemen bölüme geçiyorum💜💜💜

Nasıl?!

Olayı anlattılar bana olay şundan ibaret:
Furkan grubu gizlice izlemeye çalışırken (çalışırken diyorum çünkü izlerken düşüp ses çıkartınca bizimkiler yakalamış😹). Güldüğüme bakmayın grup çok sinirli.

Şu an her zamanki yerde Furkan'ı karşımıza almış bekliyoruz daha doğrusu Kaan'ın konuşmasını bekliyoruz fakat bu kişi benim sevgilimdi başka biri değil bu muameleye gerek yok. "Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama o benim sevgilim sıradan biri değil tamam ka-"
Kaan lafımı kesip "Furkan'ın senin sevgilin olduğunu biliyoruz!(Niye bu kadar sinirlendi anlamıyorum.)

Kaan devam etti:
"Yaptığı yanlış şimdi o SENİN SEVGİLİN buradan gidicek bu konuyu senle tekrar konuşucaz."
Aslında çok fazlada kızamıyorum çünkü haklılar ama haklı oldukları gerçeği emir vermelerini gerektirmez.
"Tamam! İyi!"" Furkan senle sonra konuşucaz şimdi git .

5 dakika sonra

Herkes masaya oturdu Kaan çok fazla uzatmadan konuyu anlatmaya başladı:
"Şimdi gidiceğimiz evin adresini Ateş buldu. Ateş adres yazılı kağıdı çıkar. El fenerlerini Damla sen getirecektin getirdin mi ?

Damla:Evet çantamda hepsi.

Kaan:Dışarıda gözlem yapıcaklar için dürbünleri getirdin değil mi Gizem?

Gizem:Evet çantamda, telsizleride aldım.

Kaan:Son olarak gerekli araç gereçleri aldım yanıma.Gece tekrar buluşucaz Ateş adresi gruba atmıştı zaten. Herkes getirdiklerini Gece'ye versin.
Oha onca şeyi nasıl tutucam nereme asiyim yaw. Tabii itiraz edemedim çünkü bana görev verilmemişti bi dakikaaa Batu'şa niye verilmedi ?

Aklı sıraca sabahki olayın acısını çıkartıyordu.Pff.

Batuşum :Kanka kız hangi birini alsın ben alıyim getiririm.(Yürü be koççummmm benim. )

Kaan:Batu onları sana getir dedik gece. Sen yiyeceklerini nasıl getireceksin hadi diyelim sana verdik. Sen sırf yiyeceklerini getirmek için onları evinde bırakırsın yalan (off vurdu gol oldu resmen ya )

Batu'şumm:Haklısın abi ben bunu unutmuştum.(satıcı hıyartooo)
Üzgünüm Gece kuşum.( bide özür diliyo öküz ya hem de en kaliteli öküz)

" Yok knk önemli değil."(nasıl önemli bir bilseeen o baciklerini kırıcam kıracam amaaa tahmin edemediğin zamanda NİHAHAHA)

20 dakika sonra

Resmen eve gelene kadar her yerim koptu yaw.Gidiceğimiz evin olaylarını araştırdım evde kimse yok ama biz hırsız gibi gözükmemek için ev dışında kalıp gözetliyecekler. Bunlar Batuş ve Gizem ( Batuş yemekten yürüyemeyeceği için onu gözetlemeye verdik. Gizem'de korkak ötlek olduğu için onu verdik dışarıya.)

Gece 02.00

Evin önüne geldiğimde herkes oraya gelmişti. (Her zamanki gibi) Araç gereçleri, el fenerlerini çıkarttık herkes gibi tam alıcaktım ki...

Vee bitti tamam biraz sinirle ne bilirsiniz ama napıuımmm.

Sizce Gece ne yaşadı?

Oy verip yorum atarsanız severim😻😽💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZEMİN PEŞİNDEN KOŞAN ÇOCUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin