_17_food make people happy.

2.9K 166 3
                                    

ပျော်ရွှင်စရာနေ့ရက်တွေဟာ.... ကုန်လွယ်သတဲ့။

ဘဝရဲ့ တိုက်ပွဲဟာ စတင်ခဲ့ပြီ။

အနာဂါတ်ရဲ့ လမ်းဆုံမှာ အားလုံး ရုန်းကန်ရတော့မယ့် အချိန်ပေါ့။

ပိုပိုတို့ တက္ကသိုလ်ဝင်တန်းကို ရောက်ပါပြီ။

မနှစ်ကလိုပဲ ရေချမ်းက ကျောင်းစဖွင့်တဲ့နေ့မှာ ရောက်မလာခဲ့ပြန်ဘူး။

" နင့် ရေအိုးစင်က ရောက်မလာပြန်ဘူး... ကျောင်းဖွင့်တာ ၂ရက်ရှိပြီ..."

နိုရာစကားကြောင့် ပိုပိုမျက်နှာလေး ရှုံ့တွလျက်...

" မနှစ်က သူ့အဖွားဆုံးလို့မလာတာဆို... ဒီနှစ် သူ့အဖိုးဆုံးလို့လား.... "

စိတ်ညစ်နေတာတောင် သူရအောင် စကား ​ကြောင့် ပျောက်ချင်သည်။

" သူရအောင်.... နင် ဟာလေ... "

နိုရာမွန်ရဲ့ လက်ဆပြင်းပြင်းနဲ့ ကျောကို အုံးကနဲ့ချလိုက်ပုံက... အောက်က ကောင်ခမျာ ကျောကိုကော့လို့....

" နိုရာ.... နင်ဟာလေ.... မိန်းကလေးတန်မဲ့ အကြမ်းပတမ်းပဲ.... "

ပိုပိုက သဘောကျပြီး တဟားဟား ရယ်သည်။

" မရယ်နဲ့.... နင်ရော... ကြည့်အုံး နင့်ကိုယ်နင်.... ဆံပင်က ကွေးကောက်ပြီး ဖွာလန်ကျဲနေတာ... ခြင်္သေ့ကျနေတာပဲ... စုပိုပိုနိုင်မဟုတ်ဘူး... စုခြင်္သေ့နိုင်... မိန်းကလေးနဲ့ကိုမတူဘူး.... ရယ်လိုက်ရင်.... "

သူရအောင်စကားကိုကြားပေမယ့် ပိုပို ဒေါသမထွက်မိ။ ​ပြောတာဟုတ်နေတာကို.... သူမက ဘီစကစ်ထုတ်ထဲက မုန့်တစ်ချပ်ကို ပါးစပ်ထဲ ထိုးထည့်တော့ သူရအောင် လက်ညှိုးထိုးကာ...

" ကြည့်... ကြည့်.... ပါးစပ်ပေါက်လေးသေးသေးလေးကို မုန့်ကို တစ်ချပ်လိုက်ထည့်တာ...  ကိုက်မစားပဲနဲ့.... အေးပါကွာ.... ငါ ဘယ်လိုလူတွေနဲ့ သူငယ်ချင်း ဖြစ်နေမိသလဲ မသိတော့ဘူး.... ဟိုကောင် ရေချမ်းကလည်း နေနိုင်လိုက်ပုံများ.... ဖုန်းကိုမဆက်ဘူး.... "

" ချမ်းချမ်းကို မ ပြောနဲ့.... ဆရာဝန်ဦးလေးက ​ပြောတယ်... လာမှာတဲ့.... ဒီနေ့မဟုတ်ရင် မနက်ဖြန် ရောက်မှာတဲ့.... "

Something Called First loveWhere stories live. Discover now