VAVEYLA-2. Bölüm

37 6 12
                                    

Eve geleli yaklaşık yarım saat olmuştu tüm düşüncelerden arınmak için en sevdiğim filmi açtım.Aklımdaki düşünceler biraz olsun rahatlayınca uyumak istedim ve odama gittim. Tam yatağa yatacağım an tekrar mesaj geldi. En başta bakmak istemedim ama sonra bakayım ne olacak sanki dedim ve telefonumu aldım.

Bir dahaki hatanda hiç iyi şeyler olmaz haberin olsun. Benim söylediklerimin dışına çıkmayacaksın. Yarın gidip o çocukla konuşacaksın ve ne istediğini öğrenip bana söyleyeceksin.

Bu mesajı da defalarca okudum anlamaya çalıştım. Neden ben? Diye sürekli düşünüp durdum. Ama bi cevap veremedim. Tam bu düşüncelere dalmışken gelen mesaj sesiyle irkildim. Hemen tekrar açtım telefonumu.

Bundan sonra hiçbir mesajım cevapsız kalmayacak.

Hemen cevap yazdım,

Onun yanına giden onca insan varken neden ben?

Yaklaşık 5dk sonra cevap geldi,

Bİ DAHA SAKIN BENİM İŞLERİME BURNUNU SOKMA!!!

Çok korktum ve hemen kısa bir mesaj yazdım,

Tamam.

Sonra bir süre mesaj gelmedi. Evin önünde siyah bir BMW bekliyordu. Bu arabanın mesajı yazan kişinin adamları olduğuna emindim. Biraz uyumak istedim ve hemen başımı yastığıma gömdüm. Kafamı koyduğum an uyumuşum. Kalktığımda saat 06.54 tü. Okula gitmeme daha 1 buçuk saat vardı. Biraz daha uyudum ve sabah yine annemin,
"Gonca hadi kalk kızım" diyen sesiyle uyandım.
Hemen kalktım ve hazırlandım. Bir dilim ekmek yiyip hemen evden çıktım. Her zamanki gibi kulaklığımı taktım. 10dk sonra okuldaydım. Gözlerim Mert'i ararken birden karşıma Ilgın çıktı.

"Nereye bakıyormuş benim uykucu prensesim?"

"Dün beni yanına çağıran çocuk vardı ya, Mert, onu arıyorum nerede biliyor musun?"

"Hayır bugün hiç görmedim... Ha şurda bak kantinin orada"

"Teşekkürler aşkım derste görüşürüz yanına kimse oturmasın ben geleceğim" dedim ve yanağına kocaman bi öpücük kondurup Mert'in yanına gittim. Sert bi ifade takınarak,

"Dün bişey söyleyecektin, söyler misin?"

"Onlar istedi değil mi?"

"Kim? Hangi onlar? Neden ki? Ne zaman? Yoo kimse hiçbir şey söylemedi" derken yüzüm kıpkırmızı olmuştu.Biraz güldü ve,

"Tamam anlaşılan onlar söylemiş-yüz ifadene bakacak olursak- Ne öğrenmek istiyorsun?"

"Bizim şu an seninle konuştuğumuzu biliyorlar mı?"

"Evet konuştuğumuzu biliyorlar ama ne konuştuğumuzu sen söylemediğin sürece bilemezler."

"Peki, bunu onlara söylemezsem bana ne yaparlar ve onlar kim?"

"Öncelikle onlar çok çok çok kötü insanlar. İnsanlarla oynamaya bayılıyorlar. Senden önce de 16 kişiyi oynattılar. Çoğu sonunda intahar etti. Ama sen onlara söylemezsen çok kötü şeyler olabilir."

"Tamam, peki sen onlardan biri misin?"

"Sence?"

"Bilmiyorum ama bence değilsin."

"Aferin. Aklını kullanabiliyormuşsun"

"Yalnız bunu senin söylemene gerek yoktu tatlım."

"Tatlım?"

"Of kes sesini"

"Tamam şimdi boş konulardan konuşmayalım. Benim bi planım var hemen anlatıyorum muhtemelen daha mantıklı bir fikrin olmadığı için bu planı uygulayacağız. Tamam mı? Hemen başlıyo-"

"Bi dakika belki ben bu plana uymak istemiyorum"

"Peki Bayan Ultra Zeki ne yapmamızı önerirsin?"

"Kantine gidelim acıktım."

"Planla ilgili demiştim"

"Tamam be. Anlat"

"Bak şimdi. Sen onlara bizim konuştuğumuz şeyleri değil de başka şeyleri anlatacaksın aynı zamanda da dediklerini yapmaya devam edeceksin. Bir ya da iki ay sonra zaten senle oynamayı bırakırlar."

"Bay Çok Bilmiş bu muydu planın?"

"Daha iyi bi fikrin var mı?"

"Yok"

"Tamam o zaman şimdi onlara mesaj çekeceksin"

"Ne diyeceğim?"O  yazacaklarımı söylerken aynı zamanda da yazıyordum.

Tanışmak istediğini. Tek başına çok yalnız kaldığını ve sıkıldığını söyledi ama ben daha bi cevap vermedim. Ne dememi istiyorsun?

Yazdım ve gönderdim. Tam 5sn sonra cevap geldi.

Onunla arkadaş olabileceğini söyle fark etmemesini sağla ve konuştuğunuz herşeyi bana anlat.

Tamam.

Mesajı yazar yazmaz Mert'e döndüm.

"Kabul et ve konuştuğunuz herşeyi bana anlat dedi"

"Tamam, yazdın mı?"

"Evet"

" O zaman artık derse. Yarın görüşürüz."

"Bye" dedim ve gittim.Sınıfa geldiğimde hemen en arka sıradaki Ilgın'ı gördüm ve yanına gittim. 7 dersin 7si de su gibi geçti. Eve giderken yine en sevdiğim şarkı olan aşk nerden nereye şarkısını dinledim. Yine 10dk sonra evdeydim. Hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim ve uyudum. Uykumun arasında çok garip bir şey fark ettim. Bugün hiç mesaj gelmemişti. Biraz şaşırıp biraz da sevinip uykuma devam ettim.

Merhabalar! Umarım hikayemi beğenirsiniz çok heyecanlıyım. Okuyanlar lütfen paylaşsın ve yukarıdaki müziği mutlaka dinleyin. Sizi seviyorum*-*arminaxtr

VAVEYLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin