Хараал авчирсан бөгж

7 0 0
                                    

Бурхан ,чөтгөр,сүнс ,цус сорогч гэж байдаггүй юм .Зөвхөн хүн төрөлхтний тэнэг төсөөлөл л байдаг.
11 ангийн 5 н охин дээд ангийнхаа ах нартайгаа аялалд гарав
...... Сува хүрээд ирээ !!!!Нойрноосоо гэнэт сэрсэн Сува майхан дотроосоо гарч ирэн "Ёохх яг сайхан унтаж байхад сэрээчих юмаа Нари!!!(Сувагын багын найз)" Наашир аа Жуон ах чамайг дуудаад байна шдээ.
Бодох: Ёохх энэ балай газар яах гэж ирвээ Нари гуйгаагүй бсн бол ирэхгүй л байх байлаа . Энэ Нари яах гэж ер нь дээд ангийн  Шюга-д сайн болчихдог байнаа...
"За яасан" Жуоноос хол суух
Жуон- Чи тийм унтамхай юм уу? Яг л бяцхан муужгай шиг #ойртох За тэр ч яахав май ядаж ганц пиво уучих
Сува- хн
Жуон- бяцхан муужгай яагаад уурлачихав 🤣
Нари - Жуон ахаа одоо болноо Сува маань жоохон ууртай шү
Жуон юу ч хэлсэнгүй шар айрагаа уув. Сува ч шар айргаа ууж нэлээн суув . Тэгээд гэнэт бие засмаар болсон тул нөгөө хэддээ хэлчхээд хол очиж модны ард бие засахаар явав. Нилээн уусан болохоор толгой нь эргэж байгаа бололтой үе үе дайвалзана. Модны ард очоод суутал яг л хүний атгасан гар мэт модны мөчир газарт хэвтэж байв. Гайхаад харж байтал нөгөө мөчир нь нүдэн дээр нь нээгдэв . Сува гайхаж балмагдан нүдэндээ үл итгэн ахин сайн харахад нээгдсэн мөчир дор алтан бөгж сарны гэрэлд гялтайн харагдав . Тэр бөгжийг яаран авч хуруундаа зүүгээд " ийм азтай өдөр гэж байхаа" гэж бодон босоод нөгөө хэддээ үзүүлэх гэснээ за дэмий байх гэж бодон буцаад авах гэтэл нуруунд нь хүв хүйтэн зүйл хүрэх мэт санагдаж айсандаа хамаг бие нь салгалж маш удаанаар, бүр маш удаанаар эргэж хартал..............

Чөтгөрийг шивнээWhere stories live. Discover now