Bir gün normal bisekilde yataktan kalkıp lavaboya yönelip ellimi yüzümü yıkadıktan sonra babam beni çağırdı
Babam : Gizem gel kahvaltı hazır dedi. Sandalyeye oturudum . Birden kapı çaldı. Postacıydı ve hersey o an başladı . Mektubu okumaya başladım.Mektupta " Bu mektubu kimse gösterme .Çünkü sen seçilmiş kişisin .Sen geleceği kurtaracak kişisin . Okul çıkısı okulun yanındaki bahçeye gel . "yazıyordu. Açıkçası ilk inanmadım ama genede bunu babama göstermedim .
Bu arada 1 yıl önce annemi trafik kazasında kaybetmistik oyüzden hergün kahvaltida annemle ilgili konusuyorduk . Ancak böyle içimizi böyle ferah tutuyoduk . Ve giyinip odamdam çıktım . Tam cıkıyordum ki babam seslendi
Babam : Gizem o mektupta ne yazıyor? dedi.
Ben babamı endişelendirmemek için beyaz yalan söyledim .
Ben : Hiçbir şey sadece reklam .
dedim .
Ben : Görüşürüz babacığım .Dedim ve odadan ayrıldım .Arkadaşım Sevincle birlikte okula gidiyordum . O benim bütün sırlarımı biliyordu . Oyüzden ona olanı anlattım o gizemli olayları cok sevdigi için şöyle dedi.
Sevinç : Yaa lütfen bende geliyim. dedi ilk itiraz eddim ama kabul ettim.Okulda olacakları o kadar merak ediyordukki hic birdersi anlamadık . Şükrürler olsun okulun son haftasındaydık . Oyüzden normalde de çok önemsiyoruz. Ve okuldan cıktık ve olanlar oldu .
Meraba arkadaşlar bazi yazim yanlislarim var hepsi icin ozur dilerim bu benim ilk kitabım zevkle okumaniz dilegi ile iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekte ki Gizem
Mystery / ThrillerBu seçilmiş kisi olduğu için geleceği kurtarmak için geleceğe yolculuğa çıkar ve olanlar olur . Ve orda gelecekte annesini görür ve hayal kırıklığına uğrar ve olanlar olur.