Gelecek , Geçmiştedir

7 1 0
                                    

Hayla şoktaydım. Demek ki ben gecmiste annemle geleceğe gittim . Ben düğmeye bassakta aynıydı. Sırayla ellim ayağım kayıp olmaya başladı.
Hem hayal kırıklığınla doldum , jem merakla ve kendime olan güvenimle doluydum .
Hemen zaman makinesiyle gittim.
Yavaş yavaş ellerim gözükmeye başladı.
Sevinç sürekli korktuğunu söyledi ve bi ayrıntı vardı .
Belkide yıllar sonra annem gelip sorabilirdi.
Buda kötü olurdu.
Zaman makinesinden çıkınca Sevinçe sım sıkı sarıldım Sevinçe bakarak merak etmemesini ,  kolay olduğunu ve bana güvenmesini istedim.
Oda bana güvendiğini sadece meraktan olduğunu söyledi.
İçim ufasıcıkda olsa iğileşmişti.
Sonra eve doğru koştum.
Eve girer girmez nabama sım sıkı sarıldım.
Babam bana süpriz misafirin olduğunu söyledi. 
Gözlerimi kapattı .
Solana geldim ve açtı .
O-o annemdi annem bana sarıldı istemiyorum diye bağırdım.
Odama koşup ağladım.
Babam şok oldu.
Bunu yapcağımı bilmiyordu .
Ve bir şey anladım ki eğer böyle yaparsam gitmesi için nedeni olur.
Annem kapıyı çalıp içeri girdi. Annem benden özür diledi.
Ve ben ne olduğunu bildiğimi söyledim.
Ve olanları anlattım .
Annemi gitmemesi için ikna ettim . Ve annem kabul etti . Ve geleceğe giddip . Düğmeye bastı .
Ve gelecekte kahraman seçildim.
Mutluydum ama annemin hapse girmesinden hayla korkuyorum.  Annenle bu konuyla ilgili konuştum.
Annem haklı olduğumu ve yeni iş bulacağını söyledi ve 2 gün sonra bir markette kasiyer oldu.
Mutluydum artık normal bi hayattım var.

Unutma hayatı yada birini kurtarmak için seçilmiş kişi olmak gerekmez . Senin gönlün ne seçerse o an sen seçilmiş kişisin .
Kahramanlık için büyük bir başarı gerekmez tek lazım olan kendin ol , kendine güven.
O zaman sen en büyük seçilmiş kişisin mutlu ol kendin ol kahraman ol .
Unutma en büyük kahraman bile adım adım büyüdü.

Arkadaslar kitabımız bitti . Ama Gizem yine maceraya çıkcak . Takipte kalın , yorumda kalın , mutlu olun.
Evde kalın.

Not : Bizim kanka hikayemiz ♡ kitabındakı Gizem bu Gizem . Onu tanımak için okuyabilirsiniz.

Gelecekte ki GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin