Zdecydowałam, że będą dwie kategorie
Kategoria I
One-shotW tej kategorii piszecie one-shota. Zadanie polega na tym, że opiszecie historię mojego OC Szarej Gwiazdy, którego charakterystykę znajdziecie w następnym rozdziale. Możecie opisać historię z jego życia, zshipować go ze swoją postacią, co wymyślicie.
Co oceniam?
Estetykę
Wiem, że niektórzy mają dysleksję, ale to nie broni przed popełnianiem błędu w co drugim zdaniu.
Prace z rażącą ilością błędów nie będą oceniane, i brane pod uwagę w podsumowaniu.
Długość opowiadania
Minimalna długość opowieści to 500 słów.
Im dłuższe, tym lepiej, ale nie rozpisuj się na siłę.
Spójność
Tekst powinien łączyć się w jedną logiczną całość.
Jeśli już robicie timeskipy, to nie co chwilę.
Czy praca została oddana na czas
Prace, które dotrą po terminie, będą miały mniejszą szansę na wygraną.
Emocje zawarte w opowieści
Opowiadanie, które trzyma czytelnika w napięciu do samego końca jest dużo bardziej interesujące niż suchy tekst, prawda?
Kategoria II
ArtWaszym zadaniem będzie narysować Szarą Gwiazdę. Tu także możecie wybrać charakter rysunku i o czym będzie on opowiadał.
Co będę oceniać?
Estetykę
Rysunek powinien być wykonany starannie, a nie na szybko, od niechcenia.
Nie róbcie jaskrawego, czarnego lub białego tła. Maźnięcie zarysu otoczenia naprawdę nie jest takie trudne.
Pomysł
Zabawicie się perspektywą, czy zaprezentujecie odważne połączenie kolorów? Wybór należy do was.
Lecz nie przesadzajcie. Zbyt wielkie nagromadzenie wielu różnych idei w jednym miejscu kiepsko wygląda.
Czy praca została oddana na czas
Prace oddane po terminie mają mniejsze szanse na podium
Formularz
Kategoria IWyrobisz się o czasie?
HasłoOznacz dwie osoby
Formularz
Kategoria IIProgram czy kartka?
Wyrobisz się o czasie?Hasło
Oznacz dwie osoby