▶2◀

83 5 9
                                    

Imię, imiona

Szarak - Szara Łapa- Szara Skóra- Szara Gwiazda

Wiek

76 księżycy

Płeć i orientacja

Kocur hetero

Ranga

Przywódca

Klan

Klan Cienia

Wygląd

Przywódca ma smukłą sylwetkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przywódca ma smukłą sylwetkę. Kocur jest szarym, pręgowanym kocurem z jaśniejszymi skarpetkami i ciemniejszą piersią i brzuchem. Ma posiwiałe futro na pysku i wokół oczu. Oczy są jasnożółte.Nie ma kawałka prawego ucha, przez prawe oko ciągnie się blizna, a na lewym boku widnieje długa blizna. Kuleje na lewą łapę na której ma blizny po wnykach. Ma brudnoróżowe poduszki, nos i wnętrze uszu.

Charakter

Kocur jest dość spokojny, na ogół mówi cicho, i nie podnosi głosu bez potrzeby. Wokół niego czuć aurę autorytetu i władzy. Czasem całkowicie bez powodu zaczyna się śmiać z jakiegoś szczegółu. Posiada ogromną wiedzę, i świetną pamięć. Mimo wysoko zajmowanej pozycji, nie raz zagląda do żłobka i opiekuje się kociakami. Nie przeszkadza jak mu wchodzą na głowę(dosłownie), mawia że przywódca powinien opiekować się każdym, nawet najmłodszym członkiem klanu. Wyręcza od czasu do czasu mentorów i zabiera uczniów na treningi lub polowania. Niezbyt przejmuje się opinią innych przywódców.

Historia

Urodził się w prostej rodzinie. Matka była karmicielką która została na stałe w żłobku, a ojciec szanowanym wojownikiem. Miał siostrzyczkę imieniem Sikorka. Byli niemal nierozłączni. Razem bawili się, rozrzucali zioła w jaskini medyka, uciekali przed medykiem i wysłuchiwali reprymend przywódcy. Gdy zostali uczniami odalili się od siebie. Gdy Szara Łapa wolał polować i tropić, Sikorkowa Łapa uwielbiała walczyć. Trochę się przez to kłócili, ale po jakimś czasie udało im się pogodzić.
Gdy mieli po 10 księżycy, Szara Łapa w czasie patrolu wpadł we wnyki. Z pomocą patrolu myśliwskiego udało się wyciągnąć łapę ucznia z pułapki, lecz kocurek przez kilka księżycy musiał zostać w legowisku medyka. Gdy wreszcie wrócił do treningów, Sikorkowaa Łapa, była Sikorkowym Ogonem i miała partnera. Na szczęścię kocurek nie miał wielkich zaległości i szybko dołączył do siostry w legowisku wojoników. Niemal od razu przydzielono mu ucznia. Nie nacieszył się bliskością siostry zbyt długo. Niespełna półtora księżyca później Sikorkowy Ogon przeniosła się do żłobka. Wojownik cieszył się że zostanie wujkiem, ale trochę bolało go że nie będą mieli więcej czasu dla siebie. Potem nie miał czasu na zastanawianie się nad tym, bo poprzedni przywódca umarł, były zastępca poszedł odebrać swoje dziewięć żyć, a na swojego zastępcę wyznaczył Szarą Skórę. Wojownik został dosłownie przytłoczony ilością obowiązków i nie miał czasu na nic innego.
Sikorkowy Ogon urodziła cztery kociaki, jednak jeden umarł na kilka godzin po urodzeniu. Nasz zastępca pomagał siostrze otrząsnąć się z żałoby, po malutkiej Szop. Na szczęcie reszta kociąt była zdrowa.
Kilkanaście księżycy później, poprzedni przywódca umarł. Nasz bohater odebrał 9 żyć. Rządzi sprawiedliwie, prowadząc spokojne życie, przerwane kilkoma smutnymi wydarzeniami. Sikorczy Ogon umarła na zielony kaszel, a jego bratanek Rudawkowy Kieł zginął na drodze grzmotu. Po za tym życie mija mu spokojnie.

Rodzina

Matka- Skowronkowy Kwiat, szaro-biała kotka ze zielonymi ślepiami

Ojciec- Zajęcze Futro, rudy kocur z bursztynowymi ślepiami

Siostra- Sikorkowy Ogon, szylkretowa kotka z złotymi oczami

Życia

Pierwsze życie dostał od Skowronkowego Kwiatu, dało mu ono miłość. To życie stracił w czasie epidemii zielonego kaszlu.

Drugie życie dostał od Szop, dało mu ono empatię. To życie stracił w walce z Klanem Rzeki.

Trzecie życie otrzymał od nieznanej kasztanowej kotki, dało mu ono siłę. To życie stracił w walce z lisem.

Czwarte życie otrzymał od Króliczej Pieśni, dało mu ono cierpliwość.

Piąte życie otrzymał od Nagietkowego Wiatru, dało mu ono energię.

Szóste życie otrzymał od Bielinkowej Chmury, dało mu ono lojalność.

Siódme życie otrzymał od Drozdowej Łapy, dało mu ono odwagę.

Ósme życie dostał od Zajęczego Futra, dało mu ono determinację.

Dziewiąte życie dostał od Fiołkowej Gwiazdy, dało mu ono wiarę w siebie.

To tyle, pytania tutaj ---------------> \____/

KonkursyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz