Τότε ήρθε μύνημα από απόρρητο αριθμό. Χριστέ μου η lisa!
??:
γεια σου Κιάρα, αν και δεν νομίζω να σε ενδιαφέρει, έχω την φίλη σου, ξέρεις είναι σε πολύ καλά χέρια...άμα την θες πίσω, ζωντανή, θα εμφανιστείς ΜΟΝΗ σου στο μέρος που θα σου στείλω. Προς το παρόν, καλό βράδυ...Έβαλα τα κλάματα. Η κολλητή μου..την πήρε η μπάλα χάρης εμένα...
Τα παιδιά ήρθαν κ ρώτησαν τι έγινε... τους έδειξα το μύνημα..
" εγώ φταίω για αυτό" είπα κ κοίταξα κάτω
" όχι μην λες τέτοια Κιάρα...δεν φταίς εσύ φυσικά!" είπε ο jin
" έλα θα την βρούμε"
me: όχι namjoon, θα πάω εκεί"
" Κιάρα όχι είναι επικίνδυνο" συνέχισε ο κουκ
" ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ? ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ. ΘΑ ΠΆΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΩ ΠΙΣΩ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΎΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΛΕΧΤΕΊ ΚΑΝΕΊΣ ΣΑΣ"Τους φώναξα, ξέρω βλακεία αλλά δεν άντεχα άλλο. Έτρεξα πάνω κ κλειδώθηκα στο δωμάτιο μ...θα την φέρω πίσω.. σωστά;
Η πόρτα χτύπησε αλλά δεν έκανα καν τον κόπο να απαντήσω.. συνέχισε να χτυπάει κ αυτό μ έσπασε τα νεύρα. Φόρεσα τα ακουστικά μου και περίμενα μύνημα.
Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Το πρωί έκανα ένα μπάνιο κ φόρεσα τα ρούχα μ.
έβαλα τα άσπρα airfors μ κ βγήκα έξω. Είχα βαφτεί ώστε να μην φαίνεται το χαλιά μ πρόσωπο το ο ποίο ήταν κόκκινο από το κλάμα...
Βγήκα από το σπίτι χωρίς να φάω τίποτα. Δεν είχα όρεξη. Πήγα στο τμήμα κ βρήκα τον μπαμπά του σουγκα.
" Κιάρα, τι έγινε; Όλα καλά;"
" όχι και τόσο κύριε Min" απάντησα στον κύριο με τα σχιστά μάτια
" πες μ, τι συνέβη;"Κ του είπα τα πάντα.
" ξέρω πως είναι επικίνδυνο να πάω μόνη μου εκεί αλλά δεν θέλω να διακινδυνεύσω την ζωή της Lisa"
" Κιάρα δεν μπορώ να σε αφήσω να πας μόνη"
" μα-"
" σε παρακαλώ όταν σου στείλει μήνυμα ειδοποίησε με..."
" καλά"
" θα πάρω τηλέφωνο τον Yoongi να έρθει να σε πάρει"
" όχι δεν χρειάζεται, εννοώ θα τον πάρω εγώ"
YOU ARE READING
New Start~
Fanfiction~After a bad past, an new start for her is the only choice to make her life better. Will she be able to shine just as her family told her years ago, in a world of darkness? Soo, η ιστορία μπορεί να περιέχει λεξιλόγιο η σκηνές που σε μερικούς μπορεί...