Sizde okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz :)
Merhabaaaalar efendimm
Evet burada kitap yazmayı çook isterim açıkçası sürekli yazar olmak istedim. Ama hiçbir zaman olamadım. 8. Sınıfta oturdum başladım yazmaya. Wattpad uygulamasını keşfettim. İçimde çok güzel bir yazma isteği vardı cümlelerim ben düşünmeden kendi kendisine akıyordu. Sonra kendime bi defter aldım çünkü ailem TEOG zamanı kitap yazmaya başladığımı öğrenirlerse kızacaklardı biliyordum. Sürekli bilgisayardan girip wattpadde yazamadığım için bende defterde yazmaya başladım. Arkadaşlarıma, hocalarıma okutuyordum bu da benim için iyi olmuştu aslında sanki yazarmışım gibi hissediyordum kendimi. Arkadaşlarım yeni bölüm yazıp yazmadığımı merak ediyorlardı. Devamında ne olacağını soruyorlardı.
Güzel, eğlenceli zamanlardı. Sonra bir gün anneme söylemeye karar verdim. Tabii kıyamet koptu dhdhhdhdhd Yok TEOG zamanı nasıl böyle boş işlerle uğraşır mışım, geleceğimi hiç mi düşünmüyor muşum... Daha bir sürüü şey. Sonra yazmamı yasakladılar. Ve bi gün kavga ettiğimiz sırada ilk kitabım KUSURSUZ VE GİZEMLİ yi annem yaktı gerçi defterdi çaktırmayın hfhfhfhfh O kadar çok ağladım ki anlatamam. Şuan bununla dalga geçebiliyorum annemin gelecek endişelerini anlayabiliyorum ama o zaman çok canım yanmıştı. Wattpad de 3 bölüm vardı yayınlanmış olan fakat devamı yanmış yok olmuştu. Ah hala içim acıyor ya canım kitabım her ne kadar mükemmel olmasa da benim ilk yazılarımdı.
Neyse amaaaaan. İşte sonra sınava girildi vs. Tabii puanım aşşırııı yüksek 375 hfhfhfhfhfh Yaşadığım yerdeki liseler tutmadı. Şaka şaka sosyal bilimler lisesine puanım yetiyordu bende zaten sosyal bilimlere gidip edebiyat ve İngilizce yönünden kendimi geliştirmek istiyordum. Sizce ne olduuu tabiii ki de ailemin bi ton ısrarı ülkenin boktan sistemi yüzünden gittim eve 23 kilometre uzaktaki sağlık meslek lisesine. Gerçi o kadarda pişman değilim ilk 2 yıl tavuklarla beraber platonik aşık olarak bir köyde okudum. Sonra okulumuz taşındı yeni okul falan mükemmel bir yer değil ama en azından artık tavuklar yok dhdhhdhdhdd Ve ben biraz şerefsiz oldum. Meselaaa o zamanlar olduğu gibi platonik aşık olupta kendimi ezdirmiyorum. Seviyor musun sevmiyor musun abicim? Heee sevmiyorsun tamam o zaman parazit yapma hadi yoluna ben başkasını severim dhdhdhdhdhdd
Ya şaka falan bi yana ilkokuldaki ve ortaokuldaki gibi hislerimi saf ve temiz bulamadığım için kimseyi sevmeye çalışmamaya karar verdim çünkü uğraşsam da olmuyor. Deneyerek, uğraşarak en çok kendimi, kalbimi, ruhumu,yoruyorum. Karşımdaki kişiye haksızlık ediyorum ve cidden üzülüyorum. Her şeyin illa bi vakti vardır deyip geçiyorum mecbur. Cidden 9 ve 10.Sınıfta sevdiğim çocuk baya ezdi beni ya. Yok çillerim varmış yok boyum uzunmuş ay iyi ki uzunum yaa canım boyum 1.70 im bu arada aşırı uzun değilim. Ben naptım peki bu süreçte çillerimi falan soydum yok ettim( tabii güneş olunca geri geliyorlar kışın gidiyorlar) ara sıra çillerimi seviyorum ara sıra sevmiyorum yapacak bi şey yok. Çillerim de benim bir özelliğim sizde iyi ki varsınız çillerimmm. Özür dilerim az uğraşmıyorum sizinle de ama siz yokken daha güzelim bence.
Ay şuan aşırı rahatladım oh be keşke daha önce yazsaymışım neyse bu kadar yeter hadi baays. =)
Okuyan olur mu bilmiyorum ama özellikle var olan yazım yanlışlarından haberim var onlardan linç falan yemek istemiyorum. Bilerek yaptım =) Üşenmeden okuduysan da iyi ki varsın bebeğimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büşü'nün Kızı
Teen FictionSınava hazırlanıyorum ve kafam cidden çok dolu hazır karantinadayken yazdığım şeyleri paylaşıp devam ettirmeyi düşündüm. Reel hayatımla başlayıp ara sıra yazdığım bi günlük ya da kurguyla devam eden bir şeyler olabilir. Kafama eserse de silerim. Raa...