22.07.2016" Senin benden ve bu evrenden alındığın gece meleğim.
Mezarlıktan sonra bana iyi gelecek tek yerdeyim ve kimse umrumda değil. Yeşil gözlü meleğim merak etme aşırı güçlü bir kızın var artık. Bu arada çok özledim seni bu dünya aşırı kötü bir yer ve iyi bir insan olunca nefes alacak gibi olamıyorsun eğer yaptığım şeyleri görüyorsan affet beni olur mu içimdeki çocuk hiç değişmiyor ama ben bazen mecbur değişiyorum. Pişman da değilim sadece biliyorum ki yaşasaydın kızardın yapma böyle şeyler diye. Elimde olmuyor bazen. Çok yoruluyorum. Kimseyle konuşmak bile istemiyor canım. Her zaman gelir sarılırdın neyin var diye sorardın. Sanırım dalgaya almadan her şeyi dosdoğru anlatıp konuştuğum tek kişiydin. Sen yaşarken de böyleydi, kucağımda öldüğün o geceden sonra da böyle. Senin odanda kalıyorum biliyor musun :') Sanki ders çalışırken mola verip senin yanına gelmişim gibi hissediyorum odaya her girdiğimde. Taşınmayı düşünüyordu bizimkiler ama ben nefret ediyorum bu düşünceden. Evet burayı pek sevdiğim söylenemez ama o gece geriye doğru yatakta düştüğünde kafanın duvarda değdiği yer, beraber televizyon izlediğimiz koltuk, kahve yapıp geldiğim fal bakıyormuş gibi yapıp atıp tuttuğum o günler, içimdeki imanın tamamen sağlam olduğu beraber dua ettiğimiz zamanlar sanki, sanki hepsi silinip gidecekmiş gibi. Bu evden başka bi yere taşınırsak o anılar sanki benim ruhumla, aklımla gelse de hep eksik kalacakmış gibi. Anlıyor musun beni? Biliyorum anlıyorsun, her zaman en iyi sen anlardın zaten. En iyi sen korurdun. En iyi sen akıl verirdin. Aşırı derecede fazla özlüyorum seni. Nelerimi geri vermezdim ki geri gelmen için. Biliyor musun o gece eve ambulans geldiğinde koluna yaptıkları enjektörü bizim koridorda unutmuşlar. Tabii bizde ambulansın ardından hemen hastaneye gittiğimiz için kalmış öylece yerde kimse görüp atmamış. Eve geldiğimde yerde gördüğüm gibi aldım elime enjektörü. Kan vardı 1 2 damla. Senin kanın. Hala saklıyorum atamadım çöpe günahtır sevaptır umrumda değil. O geceden elimde kalan somut tek şey sanırım. Sana son kez sarılıp öptüm ya orada hiç bırakmak istemedim. Hissettin mi? Keşke kalbin tekrar atsaydı. Morga inene kadar yalvardım içimden hala inandığım Tanrı'ya. Geri gel diye. Duymadı beni biliyor musun? Hani anlatırdın ya çok içten istersen Allah verir istediğin şeyi diye. Seni gerçekten tüm ruhumla kalbimle istedim ama vermedi. Yazamıyorum sanırım daha fazla her zamanki gibi gözlerim çok acıyor. Umarım her neredeysen mutlusundur. Seni her zaman çok seveceğim yeşil gözlü meleğim'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büşü'nün Kızı
JugendliteraturSınava hazırlanıyorum ve kafam cidden çok dolu hazır karantinadayken yazdığım şeyleri paylaşıp devam ettirmeyi düşündüm. Reel hayatımla başlayıp ara sıra yazdığım bi günlük ya da kurguyla devam eden bir şeyler olabilir. Kafama eserse de silerim. Raa...