Merhaba güzel okuyucularımmm 💖
Öncelikle kendi dertlerimi yazmadan sizin halinizi hatrınızı sormak istiyorum.
Karantina günleriniz nasıl geçiyor, ruh haliniz nasıl bakalım? Okul, iş ya da dışarıya çıkabilmek gibi bir çok aktiviteden uzak kaldık. Umarım iyisinizdir. İnsan bazen evde durmaktan delirecek gibi oluyor.
Bi deee doğum günü bu şanssız döneme denk gelen güzel insanlar var. Eğer bunlardan birisiyseniz öncelikle doğum gününüz her ne zaman ise kutlu olsuuun. İyi ki doğdunuz iyi ki varsınız. Umarım şu karantina günleri geçer de kutlamak isterseniz doğum gününüzü kutlama şansına kavuşursunuuuz. =)
@loserandsky Mesela benim en yakın arkadaşımın, balımın doğum günü lanet olası karantinaya denk geliyor =( Gerçekten 18 yaşına gireceği günde yanında olup, sarılarak (devamından bahsetmiyorum karantinadan sonraya sürpriz olsun) geçiremeyeceğim için üzgünüm.
(Buradan sonra yazdıklarım biraz ani gelişti ve güzel olduğunu düşündüğüm fikirler oldu. Bol bol boşluk bıraktım yorumlarla fikirlerinizi belirtmeyi unutmayıııın iyi okumalar. :) )
Evde durmaktan sıkıldığım için teyzemlere kaçtım karantina günleri en azından bir kuzenle daha çekilir bir hal alabiliyor. Ama üniversite sınavıma az kalmış olmasına rağmen ders çalışasım gelmez oldu. Oruçlar sayesinde her zaman aç olan ben bugünlerde cidden sağlam bir açlıkla sınanıyorum .d Allah affetsin.
Aklıma bir fikir geldi acaba benim gibi yks aağdurları arkadaşlarım varsa her hafta bir "plan bölümü" başlığı altında bölüm yayınlasam da (mesela pazar günleri) haftalık planımızı yazsak nasıl olur? Matematikte ayt de şu konudan toplam şu kadar soru çözeceğim şu dersten bu kadar konu bitireceğim gibi? Aaaa hatta bi tane günlük plan yapıp aşağıya yazayım o şekilde kendisine göre ayarlayabilir herkes.
Pazartesi=
[] Mat - ayt (Parabol) Konu tekrarı+ 40 soru,
[] Türkçe (Anlatım Bozukluğu) Konu tekrarı+ 20 soru,
[] 20 paragraf, 20 problem
[] En az 20 sayfa kitap okuma
Üstte yazdığım şekilde her güne 2 ders ya da isterseniz daha fazla koyarak böyle programlar yapabiliriz. :) Sizde yorumlarda paylaşırsanız ss alıp programınızı takip edebilir ve hafta sonunda programa ne kadar uyduğunuzu yazabilirsiniz. =)
Bu fikir benim hoşuma gitti eğer isterseniz yapalım yararlı olacağını düşünüyorum. Aynı zamanda da youtube da ders ders tyt ayt ayrı ayrı kanal önerileri olan bir bölümde paylaşırım. İçinizden youtube da ders videosu izleyenler varsa onlarda yorum yaparlar ve bölüme ekleriz =)
Bu kadar yazmak yeter zaten birazdan ezan okunacak ve cidden çooook acıktım. Bu bölüm derslerle ilgili oldu ve bence iyi de oldu. Değerlendirebileceğimiz hoş fikirler olduğunu düşünüyoruuum. Sağ üstteki minik yıldıza basmayı da unutmayıııın. Sizi çoook seviyorum başka bir bölümde görüşmek üzeree =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büşü'nün Kızı
Teen FictionSınava hazırlanıyorum ve kafam cidden çok dolu hazır karantinadayken yazdığım şeyleri paylaşıp devam ettirmeyi düşündüm. Reel hayatımla başlayıp ara sıra yazdığım bi günlük ya da kurguyla devam eden bir şeyler olabilir. Kafama eserse de silerim. Raa...