Chad × Audrey
Chad n-o văzuse niciodată pe Audrey atât de furioasă și răzbunătoare. Latura aceasta a ei era ceva nou pentru el. Se comporta nebunește din orice motiv, din cauza oricărui detaliu. Faptul că ea a furat nu numai coroana, dar și sceptrul Maleficăi, nu a contat pentru Chad. A fost de partea ei de la început până la sfârșit. Audrey era până la urmă fata visurilor lui. Niciodată n-a putut s-o urască, nici când și-a pierdut cumpătul și l-a încuiat în dulapul din casa zânelor ursitoare ale Aurorei.
După ce a fost eliberat din dulap a fugit fix la castelul mamei lui, iar la scurt timp a aflat că Audrey a fost învinsă. Dar ce nu știa e că Audrey a rămas inconștientă și avea șansa să nu supraviețuiască.
Chiar dacă abia ajunsese acasă, s-a întors în Auradon cât de repede a putut după ce știrile i-au adus la cunoștință ce s-a întâmplat cu Audrey. Tot drumul s-a gândit la ce s-ar putea întâmpla și mii de scenarii îi treceau prin minte. Singurul lucru pe care îl voia era să o vadă pe Audrey.
Ajungând în fața dormitorului ei, toată voința și curajul au dispărut și s-au transformat în frică și îndoieli. A rămas înfipt ca o statuie în fața ușii, holbându-se la ea îngândurat. Din interiorul camerei se auzeau vocile lui Mal, Evie, Uma și restul care au luat parte la complotul împotriva lui Audrey, dar sunetul vocilor lor era acoperit de bătăile inimii lui Chad care îi umpleau urechile.
Neștiind ce să facă, și-a lipit spatele de peretele de lângă ușă, prăbușindu-se pe podea. Și-a așezat fața în palme oftând frustrat.
Dacă nu era pregătit s-o vadă pe Audrey în starea asta?
Dacă va fi ultima dată când o vede?
Dacă Audrey n-o să se mai trezească?
Gândurile astea nu-i dădeau pace lui Chad. Dar nu erau nimic comparate cu cel mai rău scenariu pe care l-a luat în considerare.
Dacă Audrey a ajuns în aceeași situație ca mama ei, acum 20 de ani? Era posibil, nu?
Aurora l-a avut pe Philip, toată lumea le știe povestea. Dar Audrey pe cine are? Pe Ben? Pe Chad? Dacă Audrey îi călca pe urme mamei sale, cine va fi Philip din povestea ei? Dacă Chad ar intra în acea cameră, încercând s-o trezească pe Audrey cu un sărut, iar ea nu s-ar trezi, asta l-ar distruge pe Chad.
Îi era neclar ce simte Audrey. Chiar dacă părea să fie sigur pe el în fața altora, subiectul îi dădea bătăi de cap. Era conștient că Audrey a fost mereu fixată pe regele Ben și încă mai e. El e motivul pentru care și-a ieșit din minți. Dar Chad nu înțelegea dacă Audrey îl voia pe Ben sau coroana. Dorința ei de a deveni regină și de a-și face familia mândră i-a eclipsat sentimentele, mintea și interesele personale.
Faptul că Audrey a fost atât de oarbă față de el îl deranja mult, dar și-a propus să o facă să-și schimbe punctul de vedere. Avea un șir de idei și planuri, iar acum erau imposibil de pus în aplicare. Acum nu o mai putea face pe Audrey regină, așa cum și-a dorit. Până la urma urmei, și Cenușăreasa avea un castel. Iar ea și prințul ar fi fost fericiți pentru Chad și Audrey.
Sunetul ușii care s-a deschis l-a scos pe Chad din gândurile lui. Când a privit în sus l-a văzut pe Carlos stând cu privirea fixată pe el. Înainte să spună, ceva a închis ușa.
-Chad? Tu de când ești aici? Îl întreabă Carlos.
-Prea mult.
-Și n-ai de gând să intri? Întreabă Carlos ferindu-se din fața ușii.
-Cum se simte? Întreabă Chad fără să facă vreo mișcare.
-Nu s-a trezit încă. Îi spune Carlos ridicând din umeri.
-Încă? Chad tresare, iar o fărâmă de speranță îi acoperă privirea. Adică o să se trezească?
-Nu știm.
Carlos se așează lângă Chad după ce îi răspunde la întrebare.
-De ce ești interesat de asta? Audrey te-a încuiat în cabana aia și te-a lăsat acolo.
-Nu a fost intenționat. Spune Chad sigur pe el.
-Dacă spui tu. Carlos face o pauză, privind podeaua. Nu vrei s-o vezi?
-Eu? Chad tresare din nou, nesigur.
Carlos dă din cap afirmativ, păstrându-și calmul.
-Sigur restul o să-ți dea timpul de care ai nevoie. Adică, pe lângă așteptat nimeni nu face nimic.
Fără ca Chad să răspundă, Carlos se ridică și intră înapoi în cameră. Peste câteva momente camera este eliberată de toată lumea.
-Eu nu cred că pot-
Chad a încercat să dea înapoi, dar înainte să mai spună ceva, Carlos îl împinge înăuntru și închide ușa după el.
Rămâne înțepenit când zărește corpul lui Audrey întins în pat, neclintit. Capul ei era susținut de pernele de pe patul ei imens, iar părul blond cu șuvițe colorate era întins pe piept. Frumusețea ei era izbitoare pentru Chad, de fiecare dată devenea mai perfectă în ochii lui.
Chad se apropie încet și cu atenție de patul lui Audrey. Când ajunge destul de aproape, își întinde mâna peste fața ei și îi mângâie obrazul în mod afectuos. Își retrage mâna încet și continue să îi studieze chipul.
Fără să-și ia ochii de pe ea, se așează pe scaunul de lângă pat.
-Păi... Bună din nou, Audrey. Spune Chad frecându-și palmele una de alta. Habar n-am dacă mă auzi, dar pare că nu poți și cu toate astea am ceva să-ți spun. Mai multe lucruri, de fapt. Spune Chad în mod bâlbâit. Știi, e cam plictisitor fără tine pe aici. Toți sunt supărați. Nu spun că eu nu sunt, doar că nu e o atmosferă tocmai bună.
Chad inspiră adânc aer în piept aruncând o altă privire posomorâtă spre Audrey.
-Audrey, trebuie să te trezești. Adică neapărat, trebuie să te întorci. Cât mai repede. Pentru că... vezi tu... Chad încerca să-și găsească cuvintele, între timp s-a apropiat mai mult de Audrey. Eu sunt tare derutat, sincer să fiu. Adică, cine o să mă mai sune să-i repar mașina, sau să o iau din pădure când se strică mașina, sau s-o duc la spa în pădure înainte să se strice mașina sau- ai prins ideea. Cine o să îi mai bârfească pe tipii de pe insulă cu mine...?
Chad se oprește din vorbit un moment, pierzându-se printre gânduri și amintiri.
-Uite, Audrey. Fără tine, nu mai am nimic. Chiar dacă tu îl iubești pe Ben, eu te iubesc pe tine. Și poate că și de acum încolo tot pe Ben o să-l iubești, dar nu mă deranjează, atâta timp cât ești aici.
Chad se oprește din nou și ia mâna lui Audrey, care era așezată pe pieptul ei și o acoperă cu ambele ale lui.
-Avem nevoie de tine aici, Audrey. Unii mai mult decât alții.
CITEȘTI
D E S C E N D E N Ț I I ● one shots
Fanfiction~ One Shots cu perechile din seria de filme "Descendenții" ~