#1.Bilinmeyen Numara

51 4 3
                                    

Merve,Ayça,Sezen ve ben..Hep beraber bir evde yaşıyorduk.Hayallerimiz gerçek oldu diyebilirdim aslında çünkü, liseyi ailelerimizden farklı bir ilde okuyup,üstüne üstlük bir de aynı evde kalıyorduk.Her genç kızın hayellerini tadıyorduk diyebilirdim.Okulun yaz tatiline girmesine az kalmıştı.Bu yüzden bir parti düzenlenecekti.Hemde 2 gün sonra.Sezen ve Merve'nin her ne kadar ilgisini çekse de benim pek ilgi alanıma girmiyordu diyebilirim.Fazla müzikli ortam,herkesin gelinin kız kardeşi makyajı yapması pekte iç açıcı değildi
sonuçta.Koltukta derin düşüncelerle boğuşurken,Merve yanıma gelip hala elbise seçmediğimden dolayı söylenip duruyordu.Onlar internetten seçip mağazaya gidip alacakları için benide bekliyorlardı mecburen.O kadar gitmek istemiyordum ki.. Birde şöyle bir durum var Ayçayı evde yalnız bırakacaktık çünkü hastaydı,halsizdi ve yorgundu içim hiç rahat değildi gerçekten.Elbiseleri alıp döndüğümüzde içimde garip bir his vardı sanki fırtına öncesi sessizlik gibiydi bir şey olacaktı ve bu bizi çok kötü etkileyecekti hissedebiliyordum...Saate baktığımda saat 2.15'ti artık uyumam gerektiğini hissediyorum fakat hiç uykum yoktu.Kızlara bakmak istedim herkes kendi yatağında mışıl mışıl uyuyordu.Aşağı su içmeye indim tam o anda kapı çaldı.Gelen kim olabilirdi? Saat 2 de kim olabilirdi ki.Aslında az da korkmamış değildim.Kapının deliğinden kim olduğuna baktım.Ama bu çok saçmaydı.Bu bizim karşı komşumuz Neşe teyzeydi.Kapıyı korkuyla karışık bir merakla açtım.Neşe teyzeye baktığımda korku ve panik içindeydi.Ve bir yandan çok kötü ağlıyordu.
:Neşe teyzeciğim neden ağlıyorsunuz sakin olun buyrun oturun içeri gelin.
~G-G-Gelemem.Kocam.Kocam.Ben yukarda uyurken o dizisini izliyordu aşağıda.Sonra bende saatin geç o-olduğunu söylemek için aşağıya indim f-fakat o, o yerde hareketsizce yatıyordu boğazında bıçakla kesilmiş derin yaralar vardı.N-ne olduğunu anlamadım çaresiz sizin kapınızı çaldım.
:T-tamam sakin olun hemen p-polisi aradınız mı?
~O p-p-panikle ne yapacağımı bilemeden sizin kapınızı çaldım hemen arıyorum..
Bu sese kızlar da uyanmıştı.Olayı onlarada anlattım.Ama bu nasıl olurdu.Kesinlikle bu bir cinayetti.Çünkü Erhan Amca asla böyle bir şey yapmazdı.Neşe teyzeyi çok severdi.İyi de bir işi vardı.Her şey normalken intihar etmesi çok garipti.Buna gerçekten inanamıyordum.Aynı zamanda paniklemiştik.Erhan amcaya böyle bir şey yapan biri 20 dakika önce buradaydı.Ve ona yapan bize neden yapmasın.. Yarım saat sonra polisler gelmişti.Neşe teyzeyi sorguladılar.Polislerin bize bir açıklama yapması gerekiyordu.
#Bakın görünüşe göre bu bir cinayet.Hemde canice yapılmış bir cinayet.Neşe Hanım bize anlattıklarınız dışında söylemediğiniz bir şey varsa lütfen bize anlatın.
~G-Gerçekten yok.
:Neşe teyzeciğim sakin olun ve lütfen ağlamayın biz bu caninin kim olacağını bulacağız bunu size borçluyuz.Bizim için az şey yapmadınız.Buraya ilk geldiğimizde bize evi vermemişlerdi sizin sayenizde almıştık..Bunu size borçluyuz...
#Bunları biz gittikten sonra konuşursanız sevinirim.Erhan Bey'in tırnak arasından bir otopsi alacağız.Umuyoruz ki oradan bir şey çıkar.Sizi en yakın zamana haberdar edeceğiz.
~Ç-Çok teşekkürler lütfen kocamı öldürenleri bulun.BULUN ONU.
#Elimizden geleni yapacağız sizin bizle karakola kadar gelmeniz gerekiyor.Önden buyrun.
~G-görüşürüz kızlar.Ben sizi d-d-durumdan haberdar e-ederim.
:Tamam Neşe Teyzeciğim sen sadece sakin ol çok zor bir şey biliyorum ama o burada olsaydı bu şekilde ağlamanıza çok üzülürdü lütfen ağlamayın.Size söz veriyoruz biz de bu işte varız ve o katil kimse onu bulacağız.
Birden Sezen artık uyumamız gerektiğini yarın parti olduğunu hatırlatmıştı.Bu şartlarda nasıl uyuyabilirdik..Zar zor hepimiz uyuduk.Mecburen partiye gidecektim Ayça'yı bırakmak istemiyordum fakat oda gitmemi isteyince bir şey diyemedim.Saat 1 olmuştu Merve birden:
-Kalkın artık yetişemiyeceğiz.Daha makyaj,saç hazır değil.Delirtmeyin beni kalkın artık.
Tamam Merve demiştik Sezenle aynanda.Ben makyajımı yaparken bir yandanda dün ki cinayeti düşünüyordum.Tüylerim diken diken olmuştu.
:Kızlar ben hazırım.
-Tamam Su bende hazırım.SEZEN HALA BİTMEDİ Mİ KIZIM SENDE NE YAVAŞSIN CORONA VİRÜSÜNÜN TEDAVİSİNİ BULDULAR SEN HALA BİTİREMEDİN.
*Allah allah ya ne dalga geçiyosun bitti işte.
:Ayça biz elbiseleri almaya gidiyoruz orda giyinip direk partiye geçeriz.En ufak bir şey olursa hemen beni ara.Neşe teyzede yanına gelecek.En azından yalnız kalmazsın.
^Tamam Su beni dert etme.Hepiniz ne kadar güzel olmuşsunuz ki daha normal kıyafetlerinizlesiniz.Hepiniz benim kardeşlerimsiniz unutmayın..
Kapıdan çıktığımızda saat 6.30'tu oraya gidesiye kadar 7.00 olurdu partide 8.00 da başlıyordu anca yetişirdik.Yolda giderken hala Ayça'nın yanında durmamız gerektiğini söyleyip duruyordum.Ve çok kötü de azar yiyip,susuyordum.Vardığımızda yetişmek için hızlıca elbiseleri giydik ve tekrardan taksiye binip partinin olduğu yere doğru yola koyulduk.Elbiseyi giyip başka bir taksiyi beklerken yanımızda 2 tane kadın vardı.Kendi aralarında Merve'nin makyajı hakkında atıp tutuyorlardı.Sezen de dayanamayıp atladı.
*Iıı pardon yanlış mı duydum yoksa siz arkadaşımın makyajı hakkında atıp tuttunuz mu?
•Evet küçük hanım makyajının ne kadar ağır olduğunu konuşuyorduk.Katılmak ister misin
*Senin IQ seviyene inmek isterdim ama yukardan aşağı da inilmiyor be teyze.Yaşın kadar IQ'un olsaydı keşke,o bile yeterdi sana.Şu an tahminimce 55 yaşındasın.Ama IQ'un 40 mübarek :)
-SEZEN ileri gitme tamam yeter.
*Ya bırak sonra Türkiye neden gelişmiyor ya.
:Taksi geldi kızlar hadi.
Yolda giderken yağmur damlalarının pencerede bıraktığı görüntü çok güzeldi.Bazen hiç kaçmak istediniz mi? Arkanızda ki her şeyi bırakıp uçup gitmek.. Bazen kaçıp gitmek istiyorum buralardan. Ardımda kimi, neyi bıraktığımı düşünmeden... Kaçışların en kafiyeli dizelerine karışmak, kaybolmak istiyorum... Vardığımızda 20 dakika geç kalmıştık.Şarkılar çalmaya başlamıştı.Merve'nin en büyük tutkusuda ordaydı Oğuz..Hemen yanına gidip kaynaşmıştı bile.Bizde Sezenle ortada kalmıştık.Sonra birden yanımıza Oğuzun arkadaşları geldi.Furkan ve Emir...Emir Sezeni seviyordu.Sezen de ona yüz vermiyordu.Biz de onların tatlı atışmalarını izliyorduk Furkanla.Romantik müzikler başladığında Oğuz Merveyi,Emir Sezeni dansa kaldırmıştı.Bende garibim masada boş oturuyordum.Aklım hala Ayçadaydı.Aradım fakat ulaşılamıyordu.Tam zamanı zaten burda merak ediyordum birde Ayça telefonunu açmıyordu.Bunları düşünürken bi anda Furkan yanıma gelip konuşunca irkildim.Furkan tam bir ispanyol erkek edasıyla "benimle dans eder misin" dedi.Kafamın dağılması gerekiyordu bu yüzden bende "tamam" dedim.Hep beraber doyasıya dans ettik.Masaya oturduğumda bilinmeyen bir numara aramıştı.Geri aradığımda tanımadığım bir ses <her insan hakettiğini yaşar ve sizde hakettiğinizi yaşayacaksınız.Evde sizi güzel bir sürpriz bekliyor. -BBN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuzluğun Ötesine Bir AdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin