2.Njegov pogled

43 2 0
                                    

~Sunday 08:53~

Budi me zraka sunca koja je doputovala do mog prozora osjetljujući čitavu sobu.

Protegnem se k'o čoek i hop na desnu, pa na lijevu nogu..i njima se dovučem do kuhinje napraviti kafu..

Oslonjena laktovima o kuhinjski otok, sledim se kad' mi neko stavi ruke oko struka te bradu na rame..

Progolica me to te se okrenem prema Filipu kojem su oči zatvorene i otežano diše..trepne par puta te polu zatvorenim očima pogleda u moje oči..nasmiješi se onako jutarnji..

Obgrli me rukama te malo stegne, a ja svoje omotam oko njegovog vrata...

"Sanjao sam mamu." kaže na što ga pustim iz zagrljaja te mu sklizne jedna biserna suzica niz obraz..

Naša mama je umrla meni u rukama...Naš nažalost živ otac ju je tukao do te mjere da više nije mogla da izdrži i samo je izdahnula meni u naručju, u tom trenutku je Filip bio pored mene, imao je 7 godina a ja 12 godina..njene posljednje riječi su bile 'Volim vas'.

"Sanjao sam kako nas drži za ruku šetajući kroz našu šumu." naša šuma je bilo dvorište ispred naše kuće sa zasađenih 11 Borova i 4 Hrasta...tu smo stalno pravili piknike te uživali tu koliko god bili u problemima.

Ta osoba i kad plače...smiješi se.
Koliko god mi poznavali tugu ona je nikad nije upoznala jer za nju nije postojala i ako smo prolazili kroz nju i borili se protiv nje..

"Budi ponosan..jer si sanjao osobu sa najljepšim osmijehom na svijetu..i ako nije pored nas sad, ona je tu.." stavila sam prst na njegovo te na svoje srce..

Bar sam ga uspjela malo razveseliti...

"Idem u kupatilo." palcem pokazao na vrata kupatila te se okrenuo i otišao.

Izlazim na terasu te sjedam na onu istu stolicu na kojoj sam sjedila sinoć i vidjela onu personu...

Otpijam i zadnji gutljaj kafe, dok mi pogled slučajno zaluta ka balkonu onih momaka..

Tamo sjedi samo jedan koji uvlači dim cigarete duboko u sebe..

Ustanem sa stolice..te se srušim na kauč pored Filipa..obgrli me rukom oko vrata te poljubi u tjeme glave.

Upalim TV te slučajno naletim na kanal na kojem prikazuju Spužva Boba.

"Dobro jutro!"

oglasi se Lucia onako sretno skakutajući na jednoj nozi.

Filip me zbunjeno pogleda a ja samo odmahnem glavom te nastavim gledat kako Patrick lovi meduze..

"Ljudinee ajmo na plažu moram izbacit sliku..znači juče nisam ništa izbacila ako danas uradim isto iskočit će mi bubuljica na sred čela..a to ne želim da se desi!" uspaničeno će ona..

Filip zbunjen, naravno.

Na jednom svi se stvoriše u dnevnoj spakovani za plažu...jebo li te Spužva Bob 2 sata gledam ovo..

Zanemarim naravno te nastavim..

Lucia dođe do mene i povuče me za ruku.."Idemoo!" grubo reče..

"Ali spužva Bob!" tužno uzvratim te pokažem prstom na televiziju...

"Spužva Bob i onako živi pod morem..možda ga i sretnemo ajde!"

plava je nemojte joj zamjeriti.

Nasmijem se na njenu rečenicu te samo obučem kupaći preko navučem teksas šorc i uzmem mob.

Do plaže nam je trebalo jedno
5 minuta..

Dok Mihailo i ostalo iznajmljuju ležaljke, bacim pogled oko sebe ne bi li ga možda vidjela.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 09, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Želim Biti KažnjenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora