RUCH OPORU

43 4 0
                                    

Tak więc cofnijmy sie do początku

Biblia niebiański ogród - Eden 15 minut do godziny zero

Ewa zrywa owoc z zakazanego drzewa bo namówił ją na to Wąż czy wy wierzycie w jakiegos Węża? Prosze was...
Bóg zabronił Adamowi i Ewie jedzenia z tego wlasnie drzewa. Dlaczego zapytacie. Na ten temat tez mam teorie mianowicie było to drzewo koni. Bóg stworzył coś co było silniejsze od jego samego... Konie
To wlaśnie koń objawił się Ewie a nie wąż
Powiedział ze to konie powinny mieć wszystko w ogrodzie. Zdenerwował ją do tego stopnia że zerwała owoc z zakazanego drzewa. Bóg wygonił idiotke z ogrodu a razem z nią jej KRASZA Adamka. Wiedział że konie się przeciwstawią. Konie wszczęły rewolucje zaczęły zabijac inne zwierzęta aby mieć ogród na własność. W tym momencie Bóg zaczął wojne z koniami lecz nie miał szans. Przegrał a one zagarnęły ogród jako najpotężnejsze istoty we wszechświecie.

Wiele lat później ludzie przejęli władze.
Konie były wykożystywane.
W bitwach przy rydwanach, w wojnach jako wierzchowce, aż wkońcu dla rozrywki typu wyścigi koniom sie to nie spodobało. Zaczęły się gromadzić aż doszły do wniosku że aby rosnąć w siłę muszą znaleźć szpiegów w ludziach. Byli to topowi ludzie na świecie. Jak pisałem wcześniej Donald Trump i tacy inni.

Donald Trump to najwiekszą koniara. Możecie sobie zadawać pytanie "jak?" Otóż konie zaproponowały mu idealne peruki wykonane z włosów Justina Biebera do końca życia oraz dobry klej do nich. Donald nie mógł odrzucić takiej propozycji dlatego został koniarą oraz przekonał do tego wszystkie siły specjalne, FBI itd. W strefie 51 konie mają swoją baze główną a szturm na strefe 51 był organizowany przez koniare aby zamknąć ludzi na terenie bazy wojskowej a tam przeprowadzić im pranie mózgu.

Wiem o tym ponieważ byłem jestem i będę największym antykoniarem
Nazywam się Roberto Donputamadre i jestem liderem ruchu oporu. Niech konie wiedzą co je czeka

HORSCALYPSE | Jak konie przejmą władze Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz