1. Bölüm

26 2 2
                                    

  Yeni Hayat'ım

Merhaba ben Leyal 16 yaşındayım bir çok şehir değiştirdim son durağımız  Sakarya oldu. Ailemin işi yüzünden sürekli yer değiştiryoruz. Annem ve babam öğretmenler.
Bir kaç saat önce yeni yaşamımıza ilk adımları atmıştık şimdi de nakliyecileri bekliyoruz. Aslında hiç heycanlı değilim sonuçta bir kaç ay sonra yine başka bir şehire taşınıcaz. Ben odaları gezerken arkamda bir el hissettiğim an yerimden sıçradım korkudan yüreğim ağzıma gelmişti meğersem elin sahibi babammış odanın içi kahkahalarla doldu "baba hiç komik değil"
"haline baksana". Ne vardı ki halimde??  Hemen banyoya gidip aynaya baktım ve bir kahkaha da ben patlattım babam haklıymış. Gülerek banyodan çıktığımda annem bize anlam veremeyerek  baktı ve bir kahkaha orda da patladı. "Nakliyeciler geldi. Sizin bu haliniz ne ??"
"Hiç"Aşşağıya inip bir koli aldım ve yukarı çıktım bir yere bırakıp başka bir koli daha aldım. Günüm koli taşımakla geçmişti. Yorgunluktan ölmek üzereydim. Kahvemi yudumlarken telefonuma bir bildirim geldi. Asya olmalıydı. Telefonumun ekranına baktığımda yanılmadığımı gördüm.
Whatsappa girip tüm sorularını cevapladım o kadar çok soru sormuştu ki cevap verirken parmaklarım yorulmuştu. Yaklaşık bir saat Asya ile mesajlaştıktan sonra koliden teleskopumu  çıkartıp kurmaya başladım o kadar çok kurup bozmuştum ki artık nasıl yapıldığını ezberlemiştim.Teleskopumu camın önüne çekip yıldızları izlemeye başladım. Gittikçe yakınlaştıyodum galiba gelmiştim gecenin en derinine.
~
~
~
~
~

Herkese merhaba inşallah begenirsiniz ilk bölüm içime sindi gibi sanki çok büyük bir yazarmışım gibi hsjsjjs
Yazım hataları olursa maruz görün defalarca okumama rağmen kaçıra biliyorum. Hepinize iyi akşamlar bir sonraki hikayede görüşürüz.👋🌻

LEYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin