İyi Geldin
O gece üstünden bir hafta geçmişti ama ben hala kendime gelemiyordum . Ne yapmam gerekiyor hiç bir fikrim yok. Çaresiz bir halde koskoca bir hafta geçirdim ve ailem benim için endişeleniyordu . O günden beri hiç mesaj gelmedi . Şaka mıydı acaba ama kim niye böyle bir şaka yapsın ki ?? Çaresizce Asya' yı aradım defalarca çalmasın rağmen açmadı . Asya'dan ümidimi kesince Ada'yı aramaya karar verdim. Ada'yı aradığım an hemen açtı yaklaşık bir saat geldiğim durumu anlattım ve Ada'dan duyduğum kelime "Hemen geliyorum " oldu . Ada bizden bir yaş büyüktü ve ailesi her şeye izin veriyorlardı . Buraya geleceği için içim biraz rahatlamıştı fakat onun da başına bir şeyler gelebileceğinden korkuyordum . Buraya gelmesi iyi mi olacaktı yoksa kötü mü??? Hiç bir fikrim yoktu. Tam ayağa kalkarken birden başım döndü ve olduğum yerde kala kaldım . Hemen banyoya gidip kapıyı kilitledim. Elimi yüzümü yıkadım biraz kendime gelmeye çalıştım . Aynadan kendime baktım uykusuzluktan gözlerim şişmiş rengim gitmişti . Kendimi toparladıktan sonra annem ve babamın yanına gittim . Adanın geleceğini haber verip balkona çıktım. Biraz nefes almam gerekiyordu . Ada'ya konum attıktan sonra odama geçtim ortalama iki üç saat içinde gelir diye düşündüm. Biraz uykuya ihtiyacım vardı . Uykumdan sarsılarak uyandığımda ilk gördüğüm şey Ada'nın yüzüydü . Hemen boynuna sarıldım ve birden ağlamaya başladım . Ada beni sakinleştirmeye çalışırken bir bildirim sesi geldi. Telefonumun ekranına bakar bakmaz donup kaldım Ada bana meraklı gözlerle bakarken "Bu o" dedim. Mesajın üstüne bastığım an yeni bir bildirim daha geldi . Mesajı okur okumaz tüğlerim diken diken olmuştu . "Kızım söylesene ne yazıyor" "Beni merak etmiyor musun??" yazıyor. "Ada artık dayanamıyorum tuhaf şeyler oluyo rüyalarım da gördüğum çocuğu gördüm. Tanımadığım birisinden gelen bu mesajlar. Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Tamam , sakin ol biraz dinlenelim yarın düşünürüz"
"Çok teşekkür ederim Ada o kadar iyi geldin ki bana" Ada geldiğinden beri tuhaf bir şekilde kendimi güvende hissediyorum.
Sabahın ilk ışıklarıyla beraber gözlerimi açtım. Ada hala uyuyodu. Yataktan kalkarken yeni bir bildirim daha geldi korkuyla karışık öfkemle telefonumu açtım mesaj atan kişinin Asya olduğunu görünce birden tüm korkum gitmişti. "Leyal önemli bir şey mi oldu ??? Telefonum bozulmuştu bir türlü açamadım. İyi misin??" Asya'ya söylemeli miydim acaba?? En iyisi söylememem."İyiyim. Beni merak etme sadece konuşmak istemiştim." "İyi. Tamam. Görüşürüz" "Görüşürüz" konuşmamız fazlasıyla kısa sürmüştü normalde en az yarım saat konuşurduk bir şey olmuş olmalıydı olsaydı söylerdi ama. "Leyal uyandın mı ???"
"Evet" Ada'ya gülümsedikden sonra ufak bir duş almaya gittim. Duştan çıkınca birden gözümün önüne tuhaf görüntüler geldi. Acaba bunlar neydi anlam veremiyorum artık. Odama giderken tekrar aynı görüntü geldi . Neyim var benim ??? Birden Ada'nın sesini duydum "Leyal çıktın mı ??"
"Evet çıktım" odama girer girmez Ada'ya her şeyi anlatırken birden odaya annem girdi "Kızlar kahvaltı hazır hadi gelin" "Tamam anne" " Ada bana anlamsızca bakmaya devam ediyodu " "Sonra anlatırım " "Tamam". Kahvaltımızı yaparken Ada bana bakiyordu ona gülümsedim sadece gülümsiye bildim annem ve babama belli etmemek için her şey normalmiş gibi davranmalıydım ama degildi hiç bir şey normal değildi.~
~
~
~
~
~
~
~
~Bu bölümde çok fazla tıkandım. Olayların akışı bir çok kez değişti. İnşallah beğenirsiniz. Görüşürüz