Gerçek mi ? Rüya mı?
Gözümü yağmurlu bir güne açtım . Taşınmamızdan bir hafta geçmesine rağmen hala yorgundum. Sanırım biraz dinlenmeliyim. Gördüğüm rüyanın etkisinden hala çıkamadım. Telefonumu şarjdan çıkarıp bira Instagram da dolaşmaya başladım . Instagram da aralıksız bir saat birilerini stakladık dan sonra karnımdan tuhaf sesler gelmeye başladı artık acıktığımı ilan edebilirim. Yataktan istemeye istemeye kalktım. Kendime aperatif bir şeyler hazırlayıp kahvaltımı yapmaya başladım . O arada Rüzgarla mesajlaştım bana yeni indirdiği bir oyundan bahsetti. Rüzgarı bildim bileli oyunlara ayrı bir ilgisi vardı. Kahvaltımı bitirip bilgisayarımın başına geçtim bilgisayardan bir şeyler izleyip biraz meyve yedim. Yarım saatimi video izleyerek geçirdim . Odamı havalandırmak için pencereme yöneldim perdemi açtığım an yüzüme güneş vurmuştu . Sabah yağmurlu havadan eser kalmamıştı . Aslında benim için iyi olmuştu . Hemen çekmeceme yöneldim çekmecemden kaykayımı çıkartıp tekerleklerini kontrol ettim sonuçta yere kapaklanmak istemem . Tekerlekleri kontrol ettikten sonra giyinmeye başladım kot pantolon , beyaz tişört ve sarı kareli gömleğimi giydim. Kapıya doğru yönelirken anneme seslendim " anne ben dışarı çıkıyorum" "Nereye gidiyorsun??"
" Biraz kaykay sürücem"
"Tamam kızım fazla geç kalma"
"Tamam anne " hızla merdivenlerden indim. Dışarı çıkar çıkmaz kaykay sürmeye başladım. Uzun süredir sürmemiştim . Ortalama yarım saat sürüm ve fazlasıyla yoruldum. Biraz dinlenme için bir banka oturdum. Çantamdan kitabımı çıkarıp okumaya başladım o kadar çok dalmışım ki telefonumun çaldığını bile fark etmedim . Annemden gelen 4 cevapsız arama. Telefonum tekrar çalmaya başladı hemen açtım ve o müthiş sözleri duydum "Neredesin sen?"
"Telefonun çaldığının farkında değildim kitap okuyordum" arkada babamın sesi geldi "Yahu şu kızı bi rahat bırak kocaman kız oldu" babam o kadar haklıydı ki ama annemede hak veriyordum daha yeni taşınmıştık ve buraları tam olarak bilmiyordum. "Tamam anne bir saate geliyorum"
"Tamam. Ama bak dikkatli ol"
"Tamam anna"
Kitabımı çantaya koyup kaykay sürmeye devam ettim . Telefonum tekrar çalınca telefonumu alıyım derken birine çarpttım ama bu oydu rüyamda ki çocuktu.
Rüyamda ki çocukla çarpışmamın ardından üç saat geçmişti . Ve ben hala kendime gelememiştim . Zihnimi kurcalamaya başlamış bir vaziyette yemeğimi yerken birden donup kaldım . Gerçekten de rüyam gerçek oluyor olabilir miydi . Yoksa sadece tesadüf müydü ?Sanki kaybolmuştum ve bu durumun içinden nasıl çıkacağımı bilmiyordum babamdan gelen sesle birlikte irkildim "Leyal iyi misin kızım "
"İ-iyiyim baba" "Peki kızım . Dolaptan dondurmaları çıkarda yiyelim "
"Dondurma mı?" "Dün almıştım. Geçen gün canının çektiğini söyleyince dayanamayıp gidip aldım" Bu kadar önemsenmek güzeldi. "Teşekkür ederim" Masadan kalkıp dolaba yöneldiğimde birden başım dönmeye başladı . Annem ve babam telaşla masadan kalkıp yanıma geldiler. "Leyal iyi misin kızım"
"Leyal"
" İ-iyiyim. Beni merak etmeyin bu gün fazla güneşin altında kaldım ondandır" neden başım dönmüştü? Hiç bir şey bilmiyordum. Annem ve babamı geçiştirmek için bir şeyler söyledim ama ben de bilmiyordum. "Kızım istersen hastaneye gidelim "
"Baban haklı Leyal bi doktora görün istersen"
"Hiç gerek yok ben iyiyim"
"Emin misin kızım "
"Iııı dondurma nerdeydi"
"Dolapta" Dolaptan dondurmayı alırken en sevdiğim dondurma olduğunu görüp bir şeyler geveledim benim için endişelendikleri her halleriyle belliydi.
Dondurmamı bir an önce bitirip odama çekildim. Bir an önce uyuyup kendime gelmek istiyodum. Yatağıma geçip telefonumu şarja taktım. Telefonumun ekranında tanımadığım bir numaradan mesaj geldiğini gördüm. Hemen tıklayıp mesaj sayfasına girdim. Mesajı okurken olduğum yerde donup kaldım. Mesajda "Başının neden döndüğünü merak etmiyor musun" Ne nasıl?? Dehşete düşmüş şekilde otururken etrafıma bakıyordum önce sağıma sonra soluma ve tekrar sağıma defalarca etrafıma baktım ama kimse yoktu. Neden başımın döndüğünü biliyo muydu?? Nasıl başımın döndüğünü öğrenmişti? Nerden görmüştü? Anlam veremiyordum. Gördüğüm rüya , rüyamda ki çocuk sonra da bu mesaj. Neler oluyordu? Peki neden ben ?? Neden ??? Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama dayanamayıp ağlamaya başlamıştım. İnsanlar nerden nereye geliceğini bilemezler. Bir dakika sonra ne olucağıni bilemezsin.
--
-
-
Sizce o çocuk kimdi ?? Leyal rüyasında ne gördü??
Rüyanın üstünde pek fazla durmadım ama bu rüya Leyal'in hayatını değiştirebilir mi ?
Düşünceleriniz neler??