Öncelikle, bol yorum isterim heheh
İyi okumalar! 💖✨
Saklı Konoha Köyü. Herkes bilir orayı, değil mi? Yalnızlığın acısıyla, birileri tarafından kabul görme çabasıyla büyüyerek, bir zamanlar onu 'canavar tilki' diye çağırmış olan halk için hayatı pahasına savaşmış, onları kurtarmış olan Uzumaki Naruto'nun Hokageliğini yaptığı, yaprakların ardında saklı köy.
O gün, Konoha'daki alevlerin dumanı göğe kadar yükseliyor, patlama sesleri durmadan kulaklara doluyordu. Huzur dolu Konoha Köyü, sivillerin acı çığlıklarıyla yankılanırken, kunai ve shuriken sesleri de buna karışıyordu. Yıllarca üzerinde çalışılan büyük barış birkaç dakika içinde mahvolmuştu.
Olay ne miydi? Yeni ortaya çıkmasına rağmen ilginç bir güce sahip olan suç çetesi Shoganai, Naruto'nun köyden Sasuke ile görüşmek için ayrılmasını, kendilerine karşı koyabilecek iki insanın köyden uzak olmasını fırsat bilerek, Hokage heykellerinden başlamış, bütün köyü patlatmıştı. Köy, sanki ikinci bir Akatsuki vakası yaşıyordu fakat bu sefer bir Naruto'ları yoktu.
Bu olay başlamadan önce yatağında oturmuş, sarışın bir aptalı ve onunla ertesi gün yapacağı buluşmayı düşünen gece gözlü güzel Uchiha Sarada, şu an mahvolmuş olan yuvasını, ileride Hokageliğini yapmayı hayal ettiği köyünün yok oluşunu dehşete düşmüş bir şekilde izlerken ne yapması gerektiğini kestirmeye çalışıyordu aynı zamanda.
Sonunda yapacağı her şeyin beklemekten iyi olacağı kanısına vardığında, bir sivili sıkıştırmakta olan çete üyesine doğru atılıp yumruğunu kaldırdı.
"SHANNARO!"
Fark bile edilmeden düşmanını indiren Sarada, gözlerinin rengi kızıla boyanırken yerde yatan çete üyesine döndürdü bakışlarını.
"Lideriniz kim?" kelimeleri döküldü ağzından, buz gibi bir tonda. Fakat cevabını beklediğinden farklı bir şekilde aldı.
Üzerine hızla gelen kunaiden başını hafif öne eğerek kolayca kurtulduktan sonra elini yumruk yaptı ve kaşlarını çattı.
"Lider benim. Beni sen mi durduracaksın?" dedi karşısındaki adam kaşlarını kaldırarak. Ses tonu duygu belirtmese de, o hafif küçümseyici tınıyı çıkaramamak için aptal olmak gerekirdi.
"Bununla ilgili bir sorunun mu var?" dedi Sarada iki shurikeni savururken. Karşısındaki doğal olarak bunlardan kurtulmakta zorlanmamıştı. Sarada'nın amacı da saldırmak değildi doğal olarak. Kızıl gözleriyle, adamın her hareketini dikkatle izliyordu.
Doğal olarak, takım arkadaşları yokken uzaktan hareketlerini gözlemleyemezdi. Bu yüzden kendisi hem saldırmak, hem de hareketleri okumak zorundaydı.
"Katon: Goukakkyuu no Jutsu!" Uchiha Klanı'nda nesilden nesilde geçen ateş topu tekniğiyle başladı savaşa. Büyük bir çetenin lideriyle savaşıyor bile olsa, hızına güveni tamdı. Ateş tekniğini kullanması ve adamın arkasına geçip elindeki katanayı savurması aynı saniyede oldu denebilirdi. Beklemediği şey ise, adamın sol elindeki asası ile saldırıyı emmesi ve kızın bu hızına rağmen katanayı sağ eliyle yakalamasıydı.
Katanayı sıkıca kavradı ve Sarada'yı, katanayla birlikte sertçe yere serdi. Bu ani tepkiyle Sarada, ve yere düşüş hızıyla betonu parçalara ayıran Sarada'nın ortadan kaybolmasıyla ise çete lideri neye uğradığını şaşırmıştı.
"Teşekkürler, Boruto!" diye mırıldandı Sarada, gölge klonu tekniğini kopyaladığını sarışına. Şu anda düşmanına ninjutsu işlemediğini biliyordu. En azından fark edebildiği ninjutsunun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BoruSara One-Shots || Boruto Fanfiction
NouvellesHepsi olmayacak tabii ki ama bol angst içerecek. İçerisi ölen karakterlerle dolu olabilir! NOT: Kurgular bana aittir fakat karakterler Naruto/Boruto animesinin yapımcısına aittir.