Jimin's letter

3.2K 371 189
                                    

Lafı fazla uzatmak istemiyorum, zaten fazla zamanımda yok.

Burada sizi seviyorum neden bana böyle yaptınız triplerine girmeyeceğim.

Hiçbirimize en ufak bir duygu belirtisi hissetmiyorum. Sadece acıyorum işte.

Sakın bana acımayın, bana acımadan önce gidin aynaya bakın.

İşte acınacak halde olan kişiler karşınızda.

Kendime çok zaman verdim, bana çok zaman verildi. Bu zamanın sonunda beni mutlu edecek şeyler yapmayı düşündüm. Şuan mutluyum.

Bu mektubu herkes okusun, özel bir kişiye yazmadım. Ama umarım kendi pisliğinize boğulursunuz.

Buraya duygusal sözler yazmak için oturmadım. Ya da beni unutmayın demek için. Herkes beni unutmaya çabalıyordu ben de onlara bir kolaylık yaptım işte. Hayatınızdan temelli çıktım.

Yoongi,

Umarım mutlu olursun demeyeceğim. Mutsuz olmanı istiyorum.

Bak işte istediğin oldu. Evleniyorsun, aranızdan çekildim. Umarım paranda boğulursun.

Anne baba,
Umarım kardeşimde eşcinsel çıkar ve tek çoçugunuzu da kaybedersiniz.

Arkadaşlarım hakkında bir şey demeyeceğim. Beni sikip atan piçler hakkında da.

Son bir şey söyleyeceğim, sonra mutluluğa, sonsuzluğa ulaşacağım.

Hatırlıyor musun Yoongi bir kitap okuyorduk. Bir söz okumuştun ve benim çok hoşuma gitmişti.

"Zaman her şeyin ilacıysa fazlası intihara gelmez mi?"

Ben o sorunun cevabını öğrendim.

Bana çok zaman verdin benden ayrılmak için, ailem bana çok zaman verdi ibne olmaktan vazgeçmem için, arkadaşlarım bana çok zaman verdi bu dünyadan silinmem için, ve ben kendime çok zaman verdim mutluluğa ulaşmak için.

Şimdi ise mutluluğa ulaşıyorum.

Zaman beni mutluluğa ulaştırdı.

Sonsuz mutluluğa.

Time • YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin