Patates Doguyor

21 0 0
                                    

Yıllar yıllar önce bir adamın karısından ayrildigi  zamanlarda parasal anlamda batıyordu .ve bir işe başlaması gerektinin o da farkındaydı .her sey "bence benden hiç iyi çiftçi olmaz ama ben yine de çiftçi olayım " demesiyle başladı ilk olarak bugday daha sonra arpa, patates, nohut, bamya gibi birçok tarım ürünü ekti. Evet bizim işimiz patateslerle . Patatesler buyudu ve adam yavaş yavaş satmaya başladı .
  Hikayenin kahramanı olan kakades yanında bunlunan dadades ,gagades ,fafades ,nanades ile birlikte bir tıra yüklenip yola koyuldular .
Yaklasik 1 haftada Angara'dan Adana'ya ulaştılar
Kakades "sallana sallana sıcaktan haslandim resmen " kakadesin en yakın arkadaşı olan nanades "sen yine haslandin ben haslanmakla da kalmadım püre oldum "
Adana'da hal e taşınan bu tatlı patatesler birkacgun dinlendikten sonra pazarda satışa çıktı. Satışa çıkar çıkmaz kakadesin başına ona göre çok büyük olan bı olay geldi : bir babaanne kılıklı cadı, papates seçerken kakadesi yere düşürdü ,dusurmekle de kalmadı üstüne bastı kakadesin canı çok acıdı ama buna rağmen hala hayattaydi .En yakın arkadaşı nanades kakadese bu zor zamanlarında destek olup hayata bağlanmasını kolaylastirmisti . Yaklaşık 2-3 günün ardından bir bayan nanadesi satın almisti. :( Kakades onun arkasından çok çok üzülmüş  ağlamıştı . İlk dogduklarj andan itibaren hep birlikte olup iyi kötü gunlerde birbirine destek çıkan  hatta bir patatesin yarısi olan bu iki papates artık ayrilmistardi .Üstünden biraz vakit geçtikten sonra kakadesin hiç arkadaşı kalmadı .. başka bir bayan kakadesi satın alıp evine götürdü  . Kakades yeni geldiği evde daha rahat olsa da hala aklı nanadesteydi ama artık onu unutmasi ve hayatına devam etmesi gerekiyordu .

Kakadesin Acı Dolu Hayatı ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin