Kakades Nanades için ağlarken yanında o evde yaşayan 8 yaşında bir erkek çocuk geldi . Erkek çocuk patatesin aglamsina sasirirken bir yandan da onunla tanışmak için can atiyordu. Çocuk " neden ağlıyorsun patates " dedi kakades te ona cevaben " en yakın arkadaşımı kaybettim nasıl ağlamam " çocuk " öldü mü ? " Diye sordu .kakades "hayır ölmedi ama pazarda bı teyze onu aldı ve götürdü o günden sonra hiç görüşmedik " çocuk " üzüldüm... istersen ben senle arkadaş olabilirim" kakades " tabiki de isterim benim adım kakades senin adın nedir ?"
Çocuk " benim adım Haydar memnun oldum istediğin zaman benimle konuşabilirsin seninle iyi arkadaş olacağız :)"
7 YIL SONRAKakates ve Haydar çok iyi arkadaş olmuşlardı ara sıra nanadesten konuşuyorlardı bir gün yine Nanades hakkında konuşurken Haydar " kakates, nanadesi bulmaya ne dersin ?" Kakates
" Ne gerçekten mi ! Tabiki çok isterim ama onu nasıl bulacaz ?" Kakates ve Haydar plan yapar ...
Haydar kakatesi 6.kattaki evlerinden assagiya doğru olan boş bı borudan assagi itmek ister ama isterse kakatesin canı çok yanicatir bu yüzden ne yapıp edip bı fikir bulurlar Haydar kakatesin etrafını çarşafla sarar ve tam borudan assagi itecek iken kakates " eğer olur da gelemezsem seni çok sevdiğimi bil . iyi kötü günler geçirdik benim için çok degerlisin " ikisinin de gözleri dolar ve Haydar ile kakates son kez vedalaşir . Artık kakates gitmeye hazır ve nazır dur Haydar ağlayarak onu borudan iter . Artık kakates aşağıdadir. Kakates son kez suyunu içip yola koyuldu nanadesi bulmaya hazırdı . Onun için neredeyse her şeyini vermiş adeta onu bulmak için kendini adamıştı . Kakates insanlardan kaçarak zor bir şekilde nanadesin buldundugu eve gelmeyi başardı .
Ancak o an gördüğü şey karşısında hayretlere düştü ...Devami için bir sonraki bölümü bekleyin !
❤️🥔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakadesin Acı Dolu Hayatı ...
Kısa Hikayebu hikayede hem huzunlenip hem gulecegine yemin edemem çünkü o sana kalmış bişey 👌 Hüzünlü bir hikaye En fazla 3 bölümde kitap bitecektir