kapitola 1 Práca

18 2 0
                                    

Náš príbeh začína 

Jedného dňa v meste Rím sa stala vražda. Prišlo tam veľa policajtov. prípad sa riešil veľmi dlho.

*Týždeň po vražde 

k: Musíme zavolať Georga. On tento prípad vyrieši.

A: výborný nápad kapitán hneď mu zavolám!

*Rozhovor Georga a asistenta

A:dobrý deň pán George

G:dobrý deň 

A:Máme pre vás prípad. Vražda Muža. primáte prípad? Dáme vám 10 000€ za vyriešenie prípadu. o 19:00 príde  pre vás loď na prístave  Maria Real.

G: Áno, budem tam

A: Už sa na vás tešíme. Majte sa!

G:Dovidenia! 

O cca 18:40 sa George sa rozlúčil so svojou rodinou nastúpil na loď a vyrazili. Loď bola celkom veľká  a izba v ktorej George bol bola luxusná. George sa vybalil a išiel preskúmavať loď. Vybral sa hore za kapitánom lode. Chvíľu sa rozprávali o prípade potom o lodi. Keď sa dorozprávali išiel George na prednú časť lode. Po chvíli sa zamračilo. Bola to veľká búrka. Na mory boli obrovské vlny.Jedna z vĺn odniesla loď a ta vrazila do obrovského kameňa. Kapitán nemohol ovládať loď. George prišiel za kapitánom a museli sa obaja dostať k záchrannej lodi bolo to ťažké ale zvládli to. keď sa dostali k lodi tak George nastúpil na loď ale kapitán to nestihol.odniesla ho vlna. George nemohol nič urobiť aby ho zachránil. George po páde záchrannej lodi omdlel.

    

    

George a ostrovحيث تعيش القصص. اكتشف الآن