Sabah alarmımla uyandım duşa girdim ve üzerini giyip aşağıya indim Abim ile kahvaltı yaptık.
"Alara hadi okula bırakayım seni"
"Olur"
Arabaya bindik 15 dk sonra okula geldim ve abimin yanağından öpüp okula girdim girdiğimde bana ezikleyici bakışlarını atıyorlardı. Tam sınıfa girecekken birden ayağıma birşey takıldı ve yere yapıştım sinirlenmiştim okulumuzun sürtüğü Nisa bana çelme takmıştı."NAPIYOSUN SEN BE!"diye bağırdım "Benimle düzgün konuş!"
"KONUŞMAZSAM NOLUR GENE EZİKLERMİSİN!? SÜRTÜK SENİ!"dedim ve tanıdık bir ses duydum bu kıvanç'tı aşık olduğum çocuk" SEVGİLİMLE DOĞRU KONUŞ !!"dedi"KONUŞMAZSAM N'OLUR SÖYLESENE!!!"dedim"BANA BAĞIRMA!"
"BAĞIRIRSAM N'OLUR TOKATMI ATARSIN YİNE! KONUŞSANA!"dedim ve yanağımda bir acı hissettim bana tokat atmıştı.
" YETER BE! BIKTIM ARTIK! SANA BU TOKATIN HESABINI ÖDETECEĞİM BİR YIL SONRA SANA BAKMAM İÇİN BANA YALVARACAKSIN AMA BEN SANA BAKMAYACAĞIM İNTİKAMIMI ALACAĞIM!!!"
"Benmi senin peşinden koşacağım!" dedi ve kahkaha attı "Rüyanda görürsün görürsen tabi"dedi
" bir dahaki dönem söylersin bunu o zaman"Artık bir karar vermiştim değişecektim. Bıktım artık.kulaklıklarımı takıp eve doğru yürümeye başladım. Eve geldiğimde Abim evdeydi.
"Abi"
"Efendim Alara"
"Abi ben değişeceğim"
"Tamam"
"Abi ciddiyim"
"Ben rüya görmüyorum dimi?"
"Hayır abi"
"İngiltereye kuzenlerimin yanına gideceğim"
"Tamam, beraber gideriz"
"Aynen. Hadi hazırlanalım"
"Hadi prenses"
Bir saat sonunda ilimizde iki bavul hazırlamıştık. Havalimanına gittik ve uçağa binip koltuklarımıza yerleştik
Bekle beni İngiltere!"
Bu ilk kitabım umarım beğenirsiniz yorum atmayı unutmayın!.