Multide OZAN var...
•2 buçuk ay sonra•
70 kilodan 55 kiloya düşmüştüm. Okulun başlamasına 15 gün kalmıştı ve çook güzel olmuştum ilk defa kendime iltifat ediyordum.
•14 gün sonra•Bugün istanbul'a geri dönüyorduk artık 50 kolodyum. Yeni arkadaşlar edinmiştim. Gitme vakti geldiğinde uçağa binip İstanbul'a gelmiştik yarın okul başlıyodu bende eve gider gitmez uyumuştum.
Sabah alarm sesiyle uyandım. Duşa girdim ve kıyafetlerimi giydim.
Altına siyah botlarımı geçirip arabama bindim okula dirift çekerek girdim.
Tüm gözler birden bana dönmüştü bende kimseye aldırmadan özellikle kıvanç'a tiksinç bir bakış atıp müdür odasına daldım.
"Bu ne terb-... Hoşgeldin Alara kızım""Sınıfımı öğrenebilir miyim?"
"12-C"
"12-A demek istediniz galiba"
"Evet 12-A"
"Kolay gelsin"diyip odadan çıktım kendi okulun olduğu için sınıfımı biliyorum o arada telefonumun zil sesiyle irkildim 'Ozan'ım arıyor...'
" Alo bidenem"
' Alara çabuk aşağıya gel'
"N'oldu neden?"
'Sen gel ya' dedi ve telefonu kapattı. Ama Ozan İngiltere de değilmiydi?
Düşünceleri bir kenara bırakıp aşağya indim. Ozan karşımdaydı ve bende ona koşarak sarıldım."N'oldu? bir sorunmu var? niye geldin?"
"İstemiyosan gideyim"
"Hayır yani öyle demek istemedim"
"Kaydımı sizin okula aldıracağım"
"Tamam hadi gel bizim sınıfa gidelim"
"Müdüre soralım hangi sınıf olduğunu"dedi ve müdürün odasına doğru yürüdük kapıyı çaldık ve müdür 'gel' deyince içeri girdik.
" Hoşgeldin Alara kızım "
"Biz Ozan'ın sınıfını öğrenecektikde"
"12-A"
"Teşekkürler" diyip odadan çıktık.sınıfa doğru ilerlemeye başladık... sınıfın önüne geldiğimizde;
"Sınıf burası"
"Tamam"dedi ve içeri girdik kıvanç Ozan'a sinirli bir şekilde bakıyordu.
Derse hoca geldiğinde
"sınıfımıza yeni birileri gelmiş kendinizi tanıtın bakalım"dedi ve ben ayağa kalktım
" Alara OZANSOY"dedim sınıftan şaşırdıklarına dair garip sesler çıktı. Benden sonra Ozan ayağa kalktı"Ozan SOY ingiltereden geliyorum"
"Neden ingiltereden buraya geldin?"
"Alara için" dedi hoca bana bakarak
"Alara sen çok güzelleşmişsin" utandım ve yüzüm kızardı
"Artık onlar düşünsün yapamayacağımı sanmışlardı" dedim ve oturup sıraya kafamı koydum. Birinin beni dürtmesiyle uyandım "
"Ozan deştin sır-... Dokunma bana!"
"Alara ben özür dilerim"
"Benden özür dileme şimdi yürü git yanımdan"
"Alara! Gerçekten çok pişmanım"
"BANA O TOKADI ATMADAN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİN!!!"dedim ve yanağımda yine bir sızı hissettim bana tokat atmıştı.
" yinemi?" dedim sesim çok kısık ve masum çıkmıştı.
"SANA BANA BAĞIRMAMANI SÖYLEMİŞTİM DİMİ!"dedi beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı ve tan yere firlatacakken yüzüne bir yumruk geçirdim ve karnına tekme attım.
" YETTİN LAN ARTIK SEN!!"dedi eliyle boğazımı sıkıp duvara yapıştırdı. Artık nefes alamıyordum. kısık bir sesle
"Ozan!" diye bağırdım ve bayıldum sadece Ozan'ın 'Alara!!' diye bağırışını hatırlıyorum. Sonrası sonsuz karanlık...Selam çanların bol yorum atmayı unutmayın.
Acaba Alara'ya ne oldu ölecekmi?