Goodbye

407 25 19
                                    

Jack bavulunu hazırlarken Sophia da bir yandan kolileri bantlıyordu.

"Jack..."

"Evet Soph?"

"Emin misin, gerçekten gitmek istiyor musun?"

"Sophia gene başlama istersen, bu konuyu konuştuk, ayrıca alt tarafı 2 sokak ötene gidiyorum, ne abarttın."

"Ne bileyim, sanki artık benimle oturmak istemiyormuşsun gibi hissediyorum."

Jack, Sophia'nın lafına karşın arkasına döndü, en iyi arkadaşının yanına gitti ve iki elini de tuttu...

"Sophia, öyle birşey olmadığını ikimizde çok iyi biliyoruz, dediğim gibi bayadır sende kalıyorum ve sana çok yük oldum."

"Hayır Jack öyle bi-"

"Sophia hiç öyle birşey yok deme, benim yüzümden Jeaden'ı eve çağıramıyorsun bile"

"..."

"Hadi ama üzülme, söz veriyorum seni her gün görmeye gelicem hatta sende benim evime geliceksin"

"Cumartesi günleri pijama partisi günümüz unutma sakın!"

Jack kıkırdadı, kıza yavaşça eğildi ve sarıldılar

"Nasıl unutabilirim sence böyle bir şeyi?"

Geri çekildiler, Jack Sophia'nın gözündeki gözyaşını sildi ve bavulunu hazırlamaya geri döndü.

♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

"Sensiz bu ev çok sıkıcı olacak biliyorsun değil mi?"

"Gene başlıyoruz."

"Tamam tamam sustum."

Birbirlerine sıkıca sarıldılar, Jack Sophia'nın yanağından öptü ve kapıdan çıktı. Sophia ona arkadan el salladı, Jack'de ona el salladıktan sonra arabasına bindi ve gideceği apartmana doğru arabasını sürdü.

Neighbour  •Fack•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin