New Student

256 20 9
                                    

Jack telefonunun lanet sesiyle uyandı, dün Sophia'ya onu okul için uyandırmasını söylemişti ve o da öyle yapmıştı.

"Alo?"

Jack'in sesinden daha yeni uyandığı belli oluyordu.

"Uyan artık uykucu, bugün okul var."

"Of ya."

"Hadi Jack hemen hazırlan yoldan geçerken evine uğrayacağım."

"Tamam."

"O zaman 15 dakikaya aşağıda ol."

"Tamam Soph, izin verirsen giyeneceğim."

"Ha tamam canım bye."

"Bye bye."

Telefonu kapatıp direkt giyinmeye gitti. Hemen üstüne basic bir t-shirt geçirdi ve tuvalete gitti, işlerini hallettikten sonra mutfağa gidip kendine küçük bir sandviç hazırladıktan sonra onu midesine indirdi. Sophia'nın gelmiş olabileceğini düşününce direkt ayakkabılarını ayağına geçirip dışarı çıktı, kapısını kilitledi ve merdivenlerden aşağıya indi.

Sophia'yı binayı incelerken yakaladı.

"Ee beğendin mi?"

Sophia bir anda irkildi Jack'in geldiğini duymamıştı.

"Ha?"

"Apartmanı diyorum beğendim mi?"

"Ah evet güzel dizayn edilmiş."

"Biliyorum."

Jack gülümsedi ve yanına gitti, sarıldılar ve Sophia Jack'in koluma girdi. Okula doğru giderken her zaman ki gibi yine Jeaden'la olan güzel anılarını anlatıp durdu. Jack anıları dinlemeyi seviyordu ama Sophia bazen önceden anlattığını unutup tekrar anlatıyordu, ama Jack Sophia bozulmasın diye de her zaman dinliyodu.

"Ah canım okulum ne özlemişim seni."

Jack dalga geçercesine söylediği lafa karşın Sophia ufak bir kahkaha attı.

"Emin ol Jack, okulu sevmeyen tek sen değilsin."

Jack Sophia'ya gülümsedi ve içeri girdiler.

"İlk dersin ne Soph?"

"Matematik, senin?"

"Kimya."

"Hm tamam, o zaman İspanyol'ca da görüşürüz."

"Tamam canım."

Sophia kendi sınıfına doğru ilerlerken Jack dolabına gidip çantasını bıraktı. Kimya sınıfına girdi ve öğretmenin gelmesini bekledi. Öğretmen sınıfa müdürle beraber girdi.

"Evet çocuklar nasılsınız?"

"Teşekkürler Mr. Bowers, siz nasılsınız?

"Bende iyiyim teşekkürler."

Müdür boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı.

"İkinci döneme hazır mısınız bakalım?"

Herkes umursamaz bir şekilde "evet" derken
Jack'te içinden "Ne demezsin" diye geçirdi.

"Bugün okulumuza bir öğrenci katıldı, kendisi eski okulundan ayrılmak zorunda kalmış."

Herkes meraklı gözlerle açılan kapıya baktı, Jack kafasını kapıya çevirir çevirmez gözleri kocaman büyüdü. İçeriye giren kişi Finn'di.
Kızlar büyülenmiş gözlerle çocuğu izlerken çocuk kızlara göz devirdi. Beni görünce bana el salladı.

"Evet yeni öğrencimiz Finn Michael Wolfhard."

"Finn'i tercih ederim."

Finn gayet soğuk bir tavırla Jack'in yanına oturdu ve ona bakıp göz kırptı.

O anda Jack yanaklarının kızardığını hissetti, ama aldırış etmeden gülümsedi.

"Yeni gelen öğrencinin sen olduğunu bilmiyordum."

"Bu okulda okuduğunu bilmiyordum."

"Derry'de başka okul mu var?" (İsim bulmaya kasamadım.)

"Bilmem var mı?"

"Neyse, kimya derslerimiz aynı ona sevinelim bari."

Finn cevap vermedi ve dersi dinlemeye başladı

Jack Finn'i süzdü çocuğun yan profili çok hoştu, çilleri yüzüne sanki özenle dağılmış gibiydi.

Finn izlendiğini anlayınca o tarafa doğru baktı, Jack hemen kafasını çevirdi ve dersi dinliyormuş gibi yaptı.

Aradan biraz zaman geçince zil çaldı ve öğrenciler sınıftan çıktı.

Neighbour  •Fack•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin