— Добро утро на всички. Съжалявам, че нямам време за закуска.
— Но, Елена, не можеш просто така да излезеш, без да си хапнала нещо. Трябват ти протеини…
— Ще си взема една поничка преди училище — отвърна момичето с развеселен тон. Лепна една целувка върху пухкавата коса на Маргарет и се накани да тръгне.
— Но, Елена…
— И вероятно след училище ще отидем или в дома на Бони, или на Мередит, така че не ме чакайте за вечеря. Довиждане!
— Елена…
Елена вече беше на предната врата. Затвори я след себе си, без да изслуша заглъхващите протести на леля Джудит. Пристъпи на предната веранда.
И спря.
Всички лоши предчувствия от сутринта отново я връхлетяха. Безпокойството, опасенията, страхът. Сигурно нещо лошо предстоеше да се случи.
Улица „Мейпъл“ беше напълно безлюдна. Високите къщи във викториански стил изглеждаха странно притихнали, като напълно изпразнени отвътре. Като декори от изоставено филмово студио. Или по-точно приличаха на лишени от обитатели, но пълни със странни наблюдаващи създания.
Да, ето това беше: нещо я дебнеше. Небето над главата й не беше ясносиньо, а мътносиво като захлупено под обърната надолу гигантска купа.
Въздухът беше като застинал и Елена не можеше да се отърси от усещането, че погледът на нечии очи е прикован върху нея.
Успя да зърне нещо тъмно в клоните на старата дюля пред къщата.
Оказа се гарван, спотаен сред жълтеещите листа. И това бе нещото, което я наблюдаваше.
Опита се да се окопити, като си каза, че е нелепо, но някак си бе сигурна, че е така. Това бе най-големият гарван, който някога бе виждала, едър и лъскав, а по блестящите му черни пера сякаш танцуваха всички цветове на дъгата. Виждаше съвсем ясно всяка подробност по него: алчните му за плячка черни нокти, острия клюн, блестящото черно око, обърнато към нея.
Птицата стоеше толкова неподвижно, че приличаше на восъчна. Докато се взираше в нея, Елена усети как страните й поруменяват, а гърлото и бузите й се обляха от топли вълни. Защото гарванът… гледаше право в нея. Както я изпиваха с очи момчетата, когато носеше бански костюм или прозираща блуза. Все едно, че я разсъбличаше с немия си поглед.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑻𝒉𝒆 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒊𝒆𝒅[превод]
FantasiaГлавни роли + кратко резюме: Елена Гилбърт, играна от Нина Добрева от пилотния епизод, е една от главните герои на сериала. Елена живее с по-малкия си брат, Джеръми Гилбърт и леля си, Джена Съмърс, която става тяхен законен настойник след смъртта н...