*Hraju Cupheada*
,,Úžasně naučná hra pro ty co milují hry jako Darksouls."
,,Zelenina,skvělý jde po mě brambora...wow...Co je to teď česnek nebo cibule jo asi cibule ta brečí no super a teď? Skvělý hypno-mrkev aww bože. Ha ez na první pokus"
,,Hele žabáci...Kvak A Žbluňk nebo jak se jmenovali.......automat skvělý,čekala jsem spoustu ale Automat no skvělý fakt úžas."
,,Haha ty kokos ten je tak eeezy Goopy de Grande pff nuda. Jde po mě náhrobek.....Náhrobek....když po mě ßla zelenina tak jsem to ještě zvládla,když se z 2 žab stal automat tak ok ale NÁHROBEK"
,,Kytka mě tady Flowie mě tady deratizuje cool"
,,Hilga tady jako jediná dáma,skvělý teď OoO býk...Jo jasně no dobrý, zase býk ne? To jsou AaA blíženci cool"
,,Yaaay další ostrov nebo whatever oh King Dies ten Jazz v pozadí je skvělý"
,,No dobrý jdem na tohle...Barones von Bonbon...Němka...No dobrý cool hrad...dole jde na mě kelly beans a pak tady chodí waffle no cukrkandl nebo co to je no automat na bonbóny skvělý...o finá- Holy ship ten hrad jde?!...a ona na mě střílý svojí hlavu? Wtf?"
,,Jdeme na Pennywise bude sranda... No dobrý první je za námi no skvělý co to Ali-exspres jede?.......Kolotoooooč HOLY SH*T TO je moc rychlí EEEE no dobrý ha ez."
,,Aw man džin Sssskvělý....wow smích holy frick...Co to sakra to jsou illumináti hehe počekej Bob,Hurvínek a Emmm Zeman joillumináti"
,,Koho pak nám tu čerti nesou hele datel Vůdy je tu....bruh nějaký radioaktivní koule nebo co? PTÁK dobrý PTÁK sakra poslední život...No tak už...oni ho kořeněj?...Nebyly to taky ptáci?"
,,Ou yes Grim zápalka bude sranda hehe pomoc. (Tady zaznělo nejvíc sprostých slov ehm 37) No skvělý plamenomet cool...ať to chcípne už... ufff KONEČNĚ hodinu ho tu dělám..."
,,Co je zase tohle ježiši včela...skvělý... hele nova lol...někdy mě napadá proč vůbec šli do toho kasina...v kasinu si můžeš jen vydělat, a k čemu potřebuje něco jako zelenina,Flowei nebo třeba Vůdy..."
,,Hele pirát........ten byl docela v pohodě až na tu loď..."
,,Hele mořská ne siréna.. hmm tak nic nooo...nasekám ty úhoře na sushi... JAK...DOPÍPY TO JE TĚŽKÝ...TO JE DOPRYČ TĚŽKÝ....YES KONEČNĚ ZAPODĚLANÁ SIRÉNA"
,,Hele Jerry kde máš Toma? Jasně že je tady myš s plamenometem byl tu drak u kterého se to dalo čekat pak tu byla pirátská loď která střílela paprsky ale nééé uděláme tu ještě myš proč néé taky...ono to...to...Já...nope*odejde*"
,,Hele Robot"
*po asi 2 hodinách*
,,No tááák děleeeeej...já ho dala..YES KONEČNĚ TEN Č*RÁK CHCÍPNUL KONEČNĚ",,Předposlední? Pak už bude jen kostka a ďábel no dobře...o divadlo cool...bruh ona um-HOLY JEZUS Co to sakra je?....OK?! Ok?! Jsem v pohodě. Zapodělaný deštník"
,,No dobrý ještě....NE!..NE!..Neneneneneneneee to není tenhle že...Jo je to von Skvělý..... duch bez očí po mě hází oči a Zasr*ná dýně...jedem dál co to...Jo jasně no dobrý.....teď tu jsou dvě věci po mě...Co to sakra je?....Hele mašinka..."
*půl hodina později*
,,To nebylo až tak hrozný no a jdem do kasína...UuU cool",,Tak co to bude? 3? Ok co je aaa pan doutník to je docela v pohodě dobrý +1 život dobrý... tak teď co 4? K o cool se tam houpou...Heh tohle je tady vztah. No dobrý dobrý save Aaa 7 ok co to bude o rolleta cool...ta byla teda jednoduchá no a snad o život takže 5 životů dobrý"
"Huhuuu jde se za dáblem Dies záda dobrý tak se ukaž nope duše ti dávat nebudu...No dobrý...vnitřní klid...oh progres mám 3 životy dobrý...aaaa teď nesmrtelnost cool...nebul,NEBUUUL ......O Muj Bože...je po něm...YES KONEČNĚ JSEM DOBRÁ *bouchne se do brňavky* SHIP Ahhh...Ale dala jsem to YES"
Tohle bylo dlouhý...ale doufám že se líbilo...Cuphead je dobrá hra (666 slov)
ČTEŠ
Hlášky u nás v kruhu
HumorUpozornění:Moc nebezpečné pro lidi bez retardace. 2# retardi (12.4.20) 1# skaut (25.5.20) 17.6 20 1k