Ww online aneb Ben umírá

14 2 0
                                    

,,Jdu se přesvědšit že tuto hru hrají jen samý...málo inteligentní lidé."
______
,,Žhář, pyro chce pálit ale musím počkat než se někdo zasebevraždí protože.....to se děje vždycky
______
,,Byla jsem nahlašena za to že jsem těm idiotům řekla že 13 je šašek všichni ho volí....já na to asi nemám"
______
,,Hahá kámo tady 3 dny jde vidět že jsem vlk ale oni ignor tak jako jaaaaj"
______
,,Hmrrrrr tenhle typ extrémně nenávidim, Já prostě řeknu: Jsem ww zabije mě. Je tam jeden který mě volí. Za pár dní mě prorok/aura čelně a řekne že jsem ww a ten samej co mě volil se mi začne smát. A má otázka je: PROČ JSOU TO TAKOVÝ IDIOTI?!
______
,,Žalářník mě zavřel skvělý papa mrtvolky já jdu kecat s 16."
______
,,Yaay...hm zabijeme 12 protože je blňďák....hmmm zná jěště někoho kdo je bloňdák hmm američan hmm tedy chtěla jsem říct Malý princ pff nemyslím Donalda Neeee"
______
,,To není podvádění to je týmová práce👌"
______
,,No super o howdy žalářníku díky že mě ochraň...ten....idiot...Ne já to už hrát nebudu tohle...to mi bere IQ já...Já na to nemám Nope"
______
,,Tajten vypadá hehe ten připomněl tu Melanie a tooo em Potato Head jako plastika se ti nepovedla hahá bože"
______
,,Jasně nahlásí ho protože se jmenuje Covid-19....proč se tak lidé jmenují...bože
______
,,To je amatér...špatně to pochopil...ježiši marja...

Hlášky u nás v kruhuKde žijí příběhy. Začni objevovat