Diş telleri olan,kilolu,sivilceli,sarı saçlı mavi gözlü bir kız düşünün.
Sabah alarmımın sesiyle uyandım bugün karne alacaktık ve beni yine ezikleyeceklerdi bıkmıştım artık dıştan çıkıp saçımı taradımve kuruttum ardından üzerime t-shirt ve siyah bir pantolon giydim ve hemen evden çıktım. Okulun bahçesine girdiğimde okulun sürtüğü Aslı bana doğru geliyordu.
"YİNE NE VAR ASLI!"
"BAĞIRMA BANA"
"BAĞIRIRSAM NOLUR? YETTİNİZ LAN CANIMA"
"ALARAA!" Berkan birden bağırdı.
"NE VAR BE NE İSTİYOSUNUZ YİNE BENDEN!!!"
"BAĞIRMA BANA" dedi ve yanağımda bir acı hissettim bana tokat atmıştı.
"SEN ÇOK OLMAYA BAŞLADIN BERKAN"
"NAPARSIN"
"NE YAPACAĞIMI BİRDAHAKİ DÖNEM BÜTÜN OKUL OLARAK GÖRELİM NE DERSİN!!!"
"Ne yapacaksın beni kendine aşıkmı edeceksin yoksa"
"Onu sonra görürüz" dedim ve okuldan çıktım. Direkt eve yöneldim annem ve babam olmadığı için abimin yanına gittim.
"Abii"
"Ne var"
"Abi ben değişeceğim"
"Sen ciddimisin Alara"
"Şaka yapıyı gibimi görünüyorum"
"Yüzüne n'oldu senin"
"Yok birşey hadi bavulunu hazırla Amerika'ya gidiyoruz"bavulları hazırladık ve abimin arabasına binip havaalanına doğru yola çıktık.
5saat sonra Amerika'ya gelmiştik. Bizi orada halam ve kuzenlerim karşıladı tabi abiminde halası ve kuzeni oluyor ama herneyse.
Bu benim ikinci kitabım umarım beğenirsiniz multideki şarkıyı dinleyin. Hepinizi çok seviyorum öpüldünüz...