#2 PUF vélemény

82 10 6
                                    

Sziasztok!

Mint láthatjátok, élek és virulok. Szóval a mai témánk nem más, mint aaa...

PÁL UTCAI FIÚK MUSICAL
(egyik kedvenc könyvem, musicalem)

Kb. 2 és fél éve el akartam már rá menni, áhítoztam a jegyre, aztán egy év elteltével letettem róla, mert személyesen nem szoktunk jegyet vásárolni, neten pedig 0,00001 másodperc alatt elfogynak a jegyek.

Aztán eljött 2019. december 24...

Bontogattam az ajándékaimat, aztán... Egy elég puha, könyvméretű csomaghoz jutottam. Ugye be volt csomagolópapírozva... Amit először megláttam, nem lepett meg. Kis herceges anyagból anya varrt nekem egy könyvtokot, amit imádok. A könyvtokban benne volt A kis herceg "rendes" kiadása. (először Poketben olvastam) Ahogyan kinyitottam a könyvet (mert szokásom mindig "átforgatni" az éppen kapott könyveket), megláttam egy aranyszínű borítékot(amit mint megtudtam, a nővérem választott), de először csak férretettem, majd tovább lapoztam a könyvet. Szemem talált egy ajánlást, amit anyukám írt (xy-nak sok szeretettel, asszem ez állt benne), majd becsuktam a könyvet és a boríték után nyúltam. Kinyitottam, kivettem belőle a "papírt", ami benne volt, és... A hátoldalát kezdtem el olvasni, mert úgy vettem ki a borítékból. 😂 Aztán mondták, hogy fordítsam meg. Életemben annyit még soha nem sírtam egyszerre. Csodálom, hogy nem ázott el a könnyáradatban a jegy, meg a rakat könyv, amit kaptam.

És akkor jöjjön is a vélemény...
Előre szeretném leszögezni, hogy 2020. január 22-én, szerdán láttam (betegen, suliban sem voltam, de ahogyan beléptem a színházterembe, egyszerűen... Meggyógyultam)

Ezzel a szereposztással láttam, amit imádtam, és kétségkívül a legjobb:

Vélemény röviden: IMÁDOM😍Vélemény kifejtve: Imádom a dalokat, imádom a látványt, imádom a jelmezeit, imádom a díszleteit, imádom a színészeit, imádom a szövegeit😍Imádom mindenét😍

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Vélemény röviden: IMÁDOM😍
Vélemény kifejtve: Imádom a dalokat, imádom a látványt, imádom a jelmezeit, imádom a díszleteit, imádom a színészeit, imádom a szövegeit😍Imádom mindenét😍

Igen, nagyon értelmes vélemény, de nem baj... 😂 Ennyi lettem volna.

Bye-Bye!

Utóirat:
Itt ültem: Erkély jobb, második sor, negyedik szék

Színház | azigazirekka Où les histoires vivent. Découvrez maintenant