Black and White: Fragile
Chapter 1__________
Alison Luna's POV
"Rae."
"Dad, no.. Dad.."
I was crying my heart out habang hawak ko ang dad ko. He was lying on the floor, with a bullet in his forehead. Everything.. everything is not what it was supposed to be.
I tried to wipe my tears with my hand full of his blood. Kinuha ko yung dulo ng dress ko at pinunas yun sa mga dugo na nasa mukha ng dad ko.
"Daddy please. Why are you not moving dad? You said you're going to get me a doll after this!" My whole body is shivering. And my heart aches so much. Sobrang sakit, ramdam na ramdam ko hanggang sa talampakan ko.
There's so much noise, napakaraming nagsisigawan. I can also hear the ambulance's and the police car's sirens. Sobrang ingay pero mas nangingibabaw yung lakas ng pag iyak ko.
"GET OFF OF HIS BODY!! EVERYONE GET OUT OF THIS ROOM!"
It pains me so much seeing my dad looking like that. Natatakot ako. Is he going to die? Am I going to lose my daddy forever?
No, I cant.
I love my daddy.
I love my daddy so much.
He promised me he won't leave me.
He promised me he's gonna get me a doll.
Someone dragged me palayo sa dad ko. I screamed on top of my lungs. No, I don't wanna leave my daddy behind.
"No.."
"GET HER OUT!"
"No, dad.."
Napakaraming police. And nurses. Napakaraming dugo. Yung dad ko.
"I'm sorry pero you need to leave," sabi ng police na humahatak sakin palayo. Nagpupumiglas ako, I tried to reach my dad pero masyado na kong malayo.
No..
This can't be.
"DADDYYYYY!!!!!!!"
____________
Aquila Cortez's POV
"Aki!"
Pasakay na sana ako ng kotse ko para umuwi nang marinig kong may tumawag sakin. I turned around and saw Ren running towards me.
"Wait!" He said, pawis na pawis pa. Saan ba galing 'to, parang napakalayo pa ng tinakbo.
Tumigil sya sa harap ko at naghabol ng pahinga. Napangiti nalang ako. He looks cute kahit sobrang haggard ng itsura nya. How can he be that good-looking?
BINABASA MO ANG
Black and White: Fragile
Teen Fiction"I never knew she was this fragile. But I am willing to heal her wounded heart and soul."