Kapitola třetí

354 32 6
                                    

Dveře se otevřely a já uviděla...vlastně nic byla tu tma. Nevěděla jsem, že tahle budova má i nějaké podzemí. Když vyjdeme z výtahu zase uslyším nějaký podivné zvuky.
 "Jak to, že si nikdo těch železných lidí nevšiml? Vždyť tahle budova je skoro celá prosklenná a vždycky tady bývá plno lidí." "Máš pravdu, pravděpodobně používájí filtr vnímání." řekne Doktor. "Filtr vnímání? To je něco jako neviditelný plášť?" Divím se.
 "Dalo by se to tak říct ..až na to, že je ve skutečnosti vidíš , ale neuvědomuješ si jejich přítomnost." řekne. "Aha, chápu" přikývnu, ale stejně tomu moc nerozumím. Co to plácá? Jdeme dlouhou tmavou chodbou, když ty pípavé zvuky zesilují tak se musím zeptat. "Co jsou vlastně zač? A co tu chtějí?" zeptám se. "Říká se jim Kyberlidé a pravděpodobně chtějí...ovládnout svět." odpověděl. "A to říkáš jenom tak jako by to byla běžná věc?! " "No pro mě jo" řekl a přitom povytáhl obočí. "Kdo vlastně jsi,  vypadáš jako člověk , ale mluvíš jako by jsi byl z jiné planety. " to jsem asi přehnala. "Nevypadám jako člověk, to Vy vypadáte jako Páni času! Pokud to přežijeme tak ti to vysvětlím, ale teď pssst .." přiloží si ukazováček k ústům a stáhne mě za roh. Vytřeštím oči, protože zahlédneme jak kolem prochází skupinka těch Kyberlidí. Pokud přežijeme? No bezva. Stojíme za rohem a Doktor vykoukne jestli je už čistý vzduch. Když zjistí, že odešli jiným směrem tak mě popadne za ruku a spolu vběhneme do místnosti plné kabelů, počítačů a všelijakých technických věciček. Doktor vytáhne z kapsy zase tu věc čím se hrabal v ovládání výtahu a začne tím projíždět kabely z vrchu dolů a po chvíli se dostane k počítači.
  "Bezva, vážně bezvadný.. ," pronese ironicky "můj sonický šroubovák na tuto techniku nefunguje, musí to mít mrtvý bod, " zaklel a začal dlaní bouchat do šroubováku. "Potřeboval bych něco na co bych mohl stánout data z toho počítače a zjistit co mají v plánu". No jasně!  "Počkej !..Něco tu mám," řeknu a sáhnu do tašky a vytáhnu z ní svůj tablet, který nosím vždycky s sebou. "Bude to stačit? " zeptám se a podám mu ho.
 "Paráda! ! Senzace! Fantastické!" vykřikne vesele a vezme mi tablet z rukou.
 "Jak nečekané," promluví po chvíli ironicky. "Co chtějí udělat?" zeptám se. "Pomocí počítačů a technologie tady v budově rozesílají do počítačů ve městě vir, který lidé nevnímají, ale po otevření se jim do mozku vysílájí vlny k ovladnutí jejich myšlení," zmanipulované obyvatelstvo.Super. Odfrknu si. "je naprogramovaný tak, aby se všichni lidé dostavili v určitý čas na tohle místo, aby je předělali na Kyberlidi. A ten čas je, " řekne a podívá se na hodinky. "..za dvě hodiny!"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 13, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Doctor Who - storiesKde žijí příběhy. Začni objevovat